پیام سپاهان
توصیه‌های هواشناسی برای گردشگران:
به شرق استان سفر کنید
دوشنبه 23 بهمن 1396 - 12:42:44 PM
ایسنا - اجتماعی
سپاهان نیوز - اداره کل هواشناسی استان اصفهان طی اطلاعیه‌ای با اشاره به اینکه کیفیت هوا امروز -دوشنبه 23 بهمن- سالم خواهد بود عموم مردم را به ورزش، پیاده روی، ورزش و گردشگری شهری توصیه کرد، هم چنین شمال و شرق استان برای گردشگری کویری و بیابان مساعد است.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، پیش بینی می‌شود وضعیت جوی در 24 ساعت آتی در همه شهرهای استان قسمتی تا تمام ابری، همراه با وزش باد ملایم تا شدید و بارش‌های پراکنده باشد. 
هم چنین به دلیل برودت هوا به ویژه در جنوب و غرب استان در هنگام سفر به این مناطق به ویژه در ساعات پایانی روز لباس گرم به همراه داشته و از سالم بودن وسایل گرمایشی خودرو اطمینان حاصل کنید و همچنین در هنگام بارندگی به دلیل لغزندگی جاده‌ها با احتیاط رانندگی کنید.
روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان در توصیه‌های خود عنوان کرده است که شاخص احساسی (دما- رطوبت) در ساعات میانی روز (ظهر) در غرب و جنوب استان در شرایط سرد و در دیگر نقاط استان در شرایط خنک و آسایش قرار دارد. به همین خاطر به گردشگران پیشنهاد می‌شود به شرق و شمال استان سفر کرده و از گردشگری کویری و بیابانی لذت ببرند.

1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20807/به-شرق-استان-سفر-کنید
بستن   چاپ