پیام سپاهان
مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل:
عملیات ساخت 6 آموزشگاه برکت در آران و بیدگل آغاز شد
دوشنبه 23 بهمن 1396 - 2:49:27 PM
خبرگزاری مهر
سپاهان نیوز - آران و بیدگل - مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل از آغاز عملیات ساخت 6 آموزشگاه برکت در بخش ها و روستاهای مختلف این شهرستان خبر داد.

محمد معدندار در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این شش آموزشگاه در دو شهر سفید شهر و نوش آباد و روستاهای یزدل، محمد آباد و کاغذی (دو مدرسه) احداث می شود.
وی با اشاره به اینکه کار دریافت مجوز ساخت و شروع عملیات برخی از مدارس آغاز شده است، تصریح کرد: قرار است این مدارس تا پایان سال 97 به بهره برداری برسد.
مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل تاکید کرد: تاکنون چهار مدرسه برکت در بخش کویرات و شهر آران و بیدگل ساخته و به بهره برداری رسیده است که خود گامی در جهت توسعه فضاهای آموزشی و جبران کمبود فضاست.
وی توسط بنیاد برکت در مناطق محروم را گامی در جهت توسعه زیرساخت های پیشرفت کشور دانست و گفت: این اقدام می تواند توسعه همه جانبه سواد را حتی در مناطق محروم کشور داشته باشد.
معدندار در ادامه با اشاره به اقدامات آموزش و پرورش آران و بیدگل برای توسعه فضاهای آموزشی و استاندارد سازی فضاهای موجود اظهار داشت: در اسفندماه سالجاری سه طرح بزرگ عمرانی آموزش با اعتباری حدود 55 میلیارد ریال با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در آران و بیدگل افتتاح می شود.
گفتنی است 19 هزار دانش آموز آران و بیدگلی در 120 واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20815/عملیات-ساخت-6-آموزشگاه-برکت-در-آران-و-بیدگل-آغاز-شد
بستن   چاپ