پیام سپاهان
رئیس اداره پیش‌بینی هوای استان اصفهان:
وزش طوفان 80 کیلومتری در استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود
دوشنبه 23 بهمن 1396 - 2:49:27 PM
خبرگزاری مهر
سپاهان نیوز - اصفهان - رئیس اداره پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: از صبح فردا طوفانی با سرعت 70 تا 80 کیلومتر در غرب، جنوب، جنوب غرب، جنوب شرق و شمال شرق استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

حسن خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه سامانه بارشی از امروز وارد استان اصفهان شده است، اظهار داشت: این سامانه امروز به صورت افزایش ابر در مناطق مرکزی و بارش باران و برف در مناطق غرب استان فعالیت دارد.
وی با بیان اینکه زمان اوج بارش‌های سامانه فعال بر روی استان اصفهان از صبح سه شنبه تا بعد از ظهر چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: در این بازه زمانی علاوه بر بارش برف و باران در مناطق غرب و جنوب غرب بارش باران در مرکز استان و شهر اصفهان نیز پیش‌بینی می‌شود.
رئیس اداره پیش‌بینی هوای استان اصفهان همچنین با اشاره به اینکه وزش باد شدید نیز از دیگر پیامدهای طبیعی فعالیت سامانه فعال بر روی استان اصفهان است، گفت: از این رو از صبح فردا طوفانی با سرعت 70 تا 80 کیلومتر در غرب، جنوب، جنوب غرب، جنوب شرق و شمال شرق استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.
وی اضافه کرد: وزش باید شدید تا روز چهارشنبه و در شهرستان‌های نایین، اردستان و نطنز پیش‌بینی می‌شود.
خدابخش در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان طی 24 ساعت آینده نیز گفت: دما در اکثر نقاط استان اصفهان بین یک تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20817/وزش-طوفان-80-کیلومتری-در-استان-اصفهان-پیش‌بینی-می‌شود
بستن   چاپ