پیام سپاهان
قلعه‌نویی: قبول دارم از دقیقه 70 افت کردیم/ روی اشتباهات فردی گل خوردیم
دوشنبه 23 بهمن 1396 - 8:27:26 PM
ایسنا - ورزشی
سپاهان نیوز - سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید بازیکنان تعویضی این تیم در دیدار مقابل الدوحیل نتوانستند وظایفشان را به خوبی انجام دهند.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران با نتیجه 3 بر یک مغلوب الدوحیل قطر شد. امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: ابتدا به تیم الدوحیل به خاطر این برد تبریک می‌گویم. ما با اینکه نمایش خوبی داشتیم از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. جا دارد بخاطر مهمان‌نوازی الدوحیل تشکر کنم. همچنین تیم داوری نمایش خوبی در این دیدار داشت.
سرمربی ذوب‌آهن درباره افت این تیم پس از دقیقه 70 تصریح کرد: این حرف را قبول دارم. گل‌هایی که ما خوردیم روی اشتباهات فردی بود. هرچه قدر که تیم الدوحیل تعویض‌های خوبی داشت، تعویض‌های ما نتوانستند وظایفی که از آن‌ها خواسته بودیم انجام دهند.
او افزود: البته افت ما به خاطر مسائل بدنی نبود. اگر دقت کنید گل اول و سوم را روی اشتباهات فردی دریافت کردیم ولی قبول دارم که پس از دریافت گل نخست، نظم تیمی‌مان را از دست دادیم. ما تا زمانی که نظم تیمی داشتیم، توانستیم ارتباط خطوط حمله و هافبک‌ آن‌ها را قطع کنیم و به گل هم رسیدیم. اشتباهات فردی و هوشیاری آن‌ها در استفاده از فرصت‌ها هم دلایل دیگر شکست ما در این دیدار بود.
قلعه‌نویی در پایان گفت: هنوز پنج بازی و 15 امتیاز باقی مانده است و ما قطعا تلاش می‌کنیم تا یکی از تیم‌های صعود کننده باشیم.
کدخبرنگار:13023
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20831/قلعه‌نویی--قبول-دارم-از-دقیقه-70-افت-کردیم--روی-اشتباهات-فردی-گل-خوردیم
بستن   چاپ