پیام سپاهان
فرماندار آران و بیدگل:
جاده کنار گذر آران و بیدگل سال 97 به بهره برداری می رسد
سه شنبه 24 بهمن 1396 - 1:09:28 PM
خبرگزاری مهر
سپاهان نیوز - آران و بیدگل - فرماندار آران و بیدگل از اتمام و بهره برداری کامل جاده کنار گذر آران و بیدگل تا اواخر سال آینده خبر داد.

ابوالفضل معینی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این مطلب اظهار داشت: برای تکمیل این جاده 120 میلیارد ریال تصویب شده و قرار است پس از تخصیص، ادامه این جاده تکمیل شود.
وی با اشاره به نقش مهم این جاده در خروج آران و بیدگل از بن بست جغرافیایی و همچنین کم شدن ترافیک ماشین های سنگین در کاشان افزود: تاکنون 22 کیلومتر از این جاده به بهره برداری کامل رسیده است.
فرماندار آران و بیدگل تاکید کرد: جاده کنار گذر آران و بیدگل به طول 46 کیلومتر مصوب سفر ریاست جمهوری در سال 1386 است که همواره بدلیل نبود و یا کمبود اعتبار تکمیل آن به تاخیر افتاده است.
وی با اشاره به اینکه افتتاح این جاده یکی از آروزهای مردم آران و بیدگل است، اضافه کرد: امیدواریم با بهره برداری این جاده مهم، عملیات جاده مهم و ترازیتی آران و بیدگل به گرمسار که آران و بیدگل را به شهری گذرگاهی تبدیل می کند، آغاز شود.
معینی نژاد تکمیل جاده بخش مرکزی به کاشان و مرکز شهرستان آران و بیدگل را از دیگر اولویت های بخش جادهای در شهرستان بیان کرد و گفت: برای تکمیل این جاده به حدود 9 میلیارد اعتبار نیاز است.
وی افزود: اقدامات اولیه برای تخصیص این اعتبار توسط فرمانداری و نماینده مردم در مجلس پیگیری شده و قرار است این جاده نیز تا اواخر سال 97 به بهره برداری برسد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20844/جاده-کنار-گذر-آران-و-بیدگل-سال-97-به-بهره-برداری-می-رسد
بستن   چاپ