پیام سپاهان
اداره کل هواشناسی استان خبر داد:
آسمان اصفهان بارانی می شود
سه شنبه 24 بهمن 1396 - 3:28:46 PM
ایسنا - اجتماعی
سپاهان نیوز - رئیس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: طی ساعات آینده بارش از بخش های غربی استان به شکل برف و باران آغاز می شود و تا اوایل وقت فردا در بقیه مناطق استان بارش را خواهیم داشت.
حسن خدابخش در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ـ منطقه اصفهان اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده آغاز فعالیت سامانه بارشی از امروز در استان است. طی ساعات آینده بارش از بخش های غربی استان به شکل برف و باران آغاز می شود و تا اوایل وقت فردا در بقیه مناطق استان بارش را خواهیم داشت.
وی افزود: بارش در مناطق شمال شرق، غرب و جنوب استان به شکل برف و باران و در بقیه نقاط از جمله مرکز استان بارش باران با شدت کم تر خواهد بود. در بیشتر مناطق استان باد شدید و حتی طوفان لحظه ای و محلی پیش بینی شده است.
رئیس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان این که در برخی مناطق شرقی استان وزش باد شدید با طوفان و گرد و غبار محلی همراه است، تصریح کرد: این ناپایداری ها فردا تا اواسط روز با فعالیت در مناطق شرقی از استان خارج می شود و بعد از خروج این سامانه برای چهارشنبه شب و پنج شنبه افت محسوس دما را خواهیم داشت.
خدابخش افزود: دمای استان اصفهان برای امروز ظهر 22 درجه و بیشینه دما برای چهارشنبه 18 درجه و کمینه آن 8 درجه خواهد بود. خور و بیابانک با 20 درجه بیش ترین دما و بویین میاندشت با منفی 3 درجه کم ترین دما در استان را دارد.
بر اساس اعلام پرتال محیط زیست در حال حاضر شاخص کیفیت هوا در میدان احمد آباد 77، بلوار دانشگاه 64، خیابان رودكی96، خیابان استانداری 80، چهار باغ خواجو 78، بزرگراه خرازی 85 و میانگینAQI شهر اصفهان 80 ثبت شده است.
کد خبرنگار: 13091
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20852/آسمان-اصفهان-بارانی-می-شود
بستن   چاپ