پیام سپاهان
برگزای همایش جایگاه زنان در کارآفرینی و توسعه پایدار
چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 10:04:38 AM
ایسنا
سپاهان نیوز - رییس شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: رفع نیاز بخشی از جوانان به ویژه دختران جوان جامعه و نیز معرفی توانمندی ها و پتانسیل های پنهان در بین دختران و جوانان با تجربه یکی از ضرورت های مهم برگزاری همایش "جایگاه زنان در کارآفرینی و توسعه پایدار" است.
زهرا اخوان نسب در خصوص برگزاری دومین همایش "جایگاه زنان در کارآفرینی و توسعه پایدار" اظهار کرد: نیروی جوان و تحصیل کرده جامعه امروز برای حضور با نشاط و مطمئن در عرصه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نیاز به کسب تجربه از صاحبان تجربه و بانوان پیشکسوت کشور دارند.
وی درخصوص اهداف برگزاری این همایش اظهار کرد: تکمیل فایل اطلاعاتی زنان فعال کشور در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی علت برگزاری این همایش است. از علل دیگر برگزاری این همایش می توان به کسب اطلاعات و تجربه از بانوان پیشکسوت کشور، تقویت شبکه زنان فرهیخته کشوری و دستیابی به تجارب ارزنده بانوان فعال کشور اشاره کرد.
رییس شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: یکی از ضرورت های مهم در برگزاری این همایش ها رفع نیاز بخشی از جوانان به ویژه دختران جوان و نیز معرفی توانمندی ها و پتانسیل های پنهان در بین جوانان دختر و جوانان با تجربه است.
اخوان نسب با بیان این که مقاله ها باید بر اساس محورها و اهداف همایش گردآوری و مطرح شده باشند، افزود: از آنجایی که هیئت داوران از بین اساتید صاحب تجربه هستند، بدیهی است مقاله هایی که اهداف همایش را تامین کرده و راهکارها و اطلاعات صحیح ارائه کنند، جزو برگزیدگان خواهند بود.
  این همایش با محورهای "زن، اقتصاد و توسعه پایدار"، "زن، سیاست، فرهنگ، اجتماع و توسعه پایدار" و "زن، محیط زیست و توسعه پایدار" در روز چهارشنبه 16 اسفند 1396 در ساعت 15:30 در اتاق بازرگانی برگزار می شود.
 



http://www.sepahannews.ir/fa/News/20862/برگزای-همایش-جایگاه-زنان-در-کارآفرینی-و-توسعه-پایدار
بستن   چاپ