پیام سپاهان
رضوانی: آموزش و پرورش سال آینده با کمبود یکهزار نیرو مواجه است
چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 11:22:16 AM
ایسنا
سپاهان نیوز - فرماندار اصفهان گفت: وضعیت آموزش و پرورش در زمینه نیروی انسانی باید سر و سامان داده شود چرا که آموزش و پرورش سال آینده با کمبود یکهزار نیرو مواجه است.
 احمد رضوانی در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، با بیان این‌که آموزش و پرورش بنگاه اقتصادی نیست، اظهار کرد: توجه کردن به آموزش و پرورش به عنوان مجموعه ای که برای نسل های آینده کشور سرمایه گذاری می کند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این دیدگاه باید در همه مسئولان تقویت شود.
وی افزود: باتوجه به اینکه بیش از 40 درصد دانش آموزان استان در شهرستان اصفهان مشغول به تحصیل هستند این امر مستلزم عنایت ویژه مسئولان در رفع مشکلات موجود شهرستان است.
رضوانی گفت: با توجه به دیون جمع شده آموزش و پرورش از سال های گذشته، این انتظار از دولت می‌رود که همه آنها را پرداخت کند، در صورتی که پرداخت یک‌باره این مبلغ میسر نیست.
فرماندار اصفهان افزود: ارتباط با نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور انجام پیش‌بینی های لازم در جریان تصویب بودجه، برای آموزش و پرورش استان، امری ضروری و مؤثر است.
وی با بیان این‌که فرماندار موظف به مدیریت بیش از 35 کارگروه و بررسی و پیگیری مشکلات است، گفت: وضعیت آموزش و پرورش در زمینه نیروی انسانی باید سر و سامان داده شود چرا که آموزش و پرورش سال آینده با کمبود یکهزار نیرو مواجه است.
رضوانی تصریح کرد: از شورای شهر در خواست داریم که کمک به ایاب و ذهاب مدارس استثنایی که مصوبه شورای آموزش و پرورش است را به تصویب رسانده تا کمک حال این افراد باشد.



http://www.sepahannews.ir/fa/News/20866/رضوانی---آموزش-و-پرورش-سال-آینده-با-کمبود-یکهزار-نیرو-مواجه-است
بستن   چاپ