پیام سپاهان
تا 30 بهمن‌ماه؛
تئاتر «حری دیگر» در نگارستان امام خمینی (ره) به روی صحنه رفت
چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 2:32:02 PM
خبرگزاری مهر
سپاهان نیوز - اصفهان - تئاتر «حری دیگر» به کارگردانی سید روح‌الله فهیمی اصفهانی تا 30 بهمن‌ماه در نگارستان امام خمینی (ره) به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار مهر ، تئاتر «حری دیگر» به کارگردانی سید روح‌الله فهیمی اصفهانی که در نخستین جشنواره نمایشنامه‌نویسی و تئاتر روح‌الله جزو نمایش‌های برگزیده بود در نگارستان امام خمینی (ره) به روی صحنه رفت.
این نمایش در ارتباط با طیب حاج رضایی، لوطی و باستانی کار طرف‌دار رژیم پهلوی است که بعدها توبه کرده و از مریدان امام شده است، طیب عکس رضاشاه را روی بدن خود خالکوبی کرده بود اما به اندازه‌ای در راه امام پایداری ورزید که در نهایت توسط رژیم پهلوی اعدام شد. امام خمینی (ره) به طیب حاج رضایی لقب حری دیگر دادند.
«حری دیگر» در زمره نمایش‌های مستند است و بخشی از زندگی طیب حاج رضایی در قالب نمایش و بخشی در قالب ویدئوی مستند به تصویر کشیده می‌شود.
در این نمایش احمدرضا سلیمانی و مصطفی بیگدلی (در نقش طیب) به ایفای نقش پرداختند و بیگدلی برای بازی در این نقش در اختتامیه جشنواره نمایشنامه‌نویسی و تئاتر روح‌الله جایزه گرفت.
گفتنی است؛ تئاتر «حری دیگر» به کارگردانی سید روح‌الله فهیمی اصفهانی تا 30 بهمن‌ماه از ساعت 18 و 30 دقیقه در نگارستان امام خمینی (ره) واقع در فلکه فیض به صحنه می‌رود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20875/تئاتر-«حری-دیگر»-در-نگارستان-امام-خمینی-(ره)-به-روی-صحنه-رفت
بستن   چاپ