پیام سپاهان
یاوری:
ذوب آهن بازی با الدوحیل را به جد آنالیز کند
چهارشنبه 25 بهمن 1396 - 5:27:58 PM
ایسنا - ورزشی
سپاهان نیوز - یک کارشناس فوتبال گفت: ذوب آهن در فوتبال ایران یک سبک فوتبالی دارد و حضور بازیکنی مثل قاسم حدادی فر آن سبک را حفظ می کند.
محمد یاوری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان، اظهار کرد: امروز تیم فوتبال ذوب آهن باید دقیقه به دقیقه بازی با الدوحیل را بررسی کند و از تجربه آن بازی برای ادامه بازی های آسیایی اش استفاده کند.
وی افزود: باید بررسی شود که چه شد ذوب آهن پیروز میدان در نیمه اول و 20 دقیقه نیمه دوم ناگهان تغییر کرد و سه گل خورد؟ این ذوب آهن می توانست حریف را مغلوب کند، اما باید اتفاقات نیمه دوم بازی کاملا بررسی شود.
این کارشناس فوتبال با بیان این که ذوب آهن در بازی های داخل خانه کیفیت مطلوبی دارد و باید برای بازی های بیرون از خانه نیز همان بازی قطر را به جد آنالیز کند، ادامه داد: ذوب آهن در فوتبال ایران یک سبک فوتبالی دارد و حضور بازیکنی مثل قاسم حدادی فر آن سبک را حفظ می کند.
یاوری تصریح کرد: وقتی ذوب آهن از سبک بازی خود خارج می شود کار دست این تیم می دهد. به همین دلیل برخی معتقدند که تا هنگام حضور حدادی فر در زمین، ذوب آهن پیش بود ولی پس از تعویض این تیم گل خورد.
وی با بیان اینکه نوع فوتبال ذوب آهن خاص است و به سختی می شود سبک بازی این تیم را تغییر داد، گفت: پاسکاری، حفظ توپ، پاس های تو در و عصبانیت تیم حریف جز سبکی از بازی این تیم است و قاسم حدادی فر در این سبک یک مهره کلیدی محسوب می شود.
این کارشناس فوتبال تاکید کرد: در سطح اول فوتبال کشور ایران سه نوع بازیکن حضور دارند، بازیکن خیلی خوب، بازیکن تاثیر گذار و بازیکن تعیین کننده، قاسم حدادی فر جز بازیکنان تعیین کننده فوتبال ایران محسوب می شود. باید به دنبال این قضیه باشیم که چه می شود با تعویض حدادی فر یک تیم بازی پیروز شده را با شکست عوض می کند؟
یاوری خاطرنشان کرد: مربیان باید بازیکنانی مثل حدادی فر بسازند و یا پیدا کنند چراکه سبک ذوب آهن به چنین سبک بازیکنانی نیاز دارد.
کدخبرنگار:13023
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/20888/ذوب-آهن-بازی-با-الدوحیل-را-به-جد-آنالیز-کند
بستن   چاپ