پیام سپاهان
امام جمعه موقت اصفهان:
80 درصد افرادی که از اداره ها خارج می شوند، ناراضی هستند
شنبه 28 بهمن 1396 - 9:50:03 AM
ایسنا - سیاسی
سپاهان نیوز - امام جمعه موقت اصفهان گفت:80 درصد افرادی که از اداره ها خارج می شوند، ناراضی هستند و حرف حساب به آنان گفته نمی شود.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه اصفهان با بیان اینکه انسان های متقی برای دنیا ناراحت نمی شوند و از کسی جز خدا نمی ترسند، اظهار کرد: از کجا باید انبیا را بشناسیم؟ افراد بسیاری دروغ گو در سراسر دنیا وجود دارند که پشت سر آنان مستکبران ایستاده اند و هدف آنان ایجاد اختلاف بین ادیان الهی است.
وی با بیان اینکه معجزه یکی از راه های شناخت انبیاء الهی است، افزود: حال آیا معجزه با قانون علیت سنخیت دارد یا خیر؟ حضرت موسی (ع) عصایش را رها می کرد و تبدیل به اژدها می شد، اما این موضوع با قانون علیت سنخیت دارد.
امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: علت ها مختلف است، علت معجزه خداست و برای خدا هیچ چیزی مشکل نیست. به عنوان نمونه همه زن های باردار 9 ماه حامله اند، اما حضرت مریم 9 روز یا 9 ساعت باردار بودند. نوزادان سخن گفتن را نمی دانند، اما حضرت مسیح(ع) در گهواره لب به سخن می گشاید. تمام این موارد معجزه هستند و علت آنها خدا است.
میردامادی با بیان اینکه معجزه یعنی چیزی که انسان ها از انجام آن عاجز باشند، اضافه کرد: متاسفانه امروز روی فکر مادی گرایانه بسیار تبلیغ می شود. متاسفانه جنگی که از طرف استکبار جهانی علیه دین اسلام آغاز شده جنگ مبارزه با حقایق معنوی و معجزات الهی است.
وی به شهادت حجت الاسلام سید عباس موسوی دبیرکل سابق حزب الله به دست صهیونیست ها اشاره و خاطرنشان کرد: آنها می کشند، اما نمی توانند نام و یاد و عزت ما را از بین ببرند.
امام جمعه موقت اصفهان به کودتای رضاخان اشاره و اظهار کرد: مستکبران همواره دنبال آدم های احمق و بی سواد هستند تا افکارشان را بر آنان تحمیل کنند و هر وقت هم آنان را نخواستند مانند دستمال کاغذی در سطل آشغال بیاندازند.
میردامادی به سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اشاره و تصریح کرد: ما می گوییم زهرای مظلومه و شهیده و کسی که حق او را غصب کردند. حضرت زهرا(س) یک انسان بسیار با عظمت و بسیار سیاستمدار بود و گریه هایش تیری بود بر قلب انسان ها به طوری که انسان را آگاه می ساخت.
وی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن دل مقام معظم رهبری را شاد کرد، تاکید کرد: مقام معظم رهبری 22 بهمن را تماشایی پیش بینی کرده بودند و ایشان هیچ زمان بی حساب حرف نمی زنند. اگر ایشان می فرمایند اسرائیل تا 25 سال دیگر وجود نخواهد داشت، حتما این اتفاق خواهد افتاد. همین طور که 22 بهمن را تماشایی پیش بینی کرده بودند.
امام جمعه موقت اصفهان افزود: دشمن سال ها تلاش کرده به وسیله رسانه ها و به وسیله جاسوسان و مزدورانش در داخل کشور، 22 بهمن را به گونه دیگری نشان دهد، اما به همت مردم و ملت همیشه هوشیار و با بصیرت این تلاش ها از بین رفت.
میردامادی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، گفت: همه مسوولان خادم ملت هستند و نباید تصور شود که مسوولان رییس و بقیه مرئوس هستند.
وی ادامه داد: زمانی که آقای جهانگیری استاندار بودند در جلسه ای از ایشان خواستم تا صندوقی برای شکایت از استاندار درون ادارات نصب شود، اما او این کار را انجام نداد.
امام جمعه موقت اصفهان اظهار کرد: 80 درصد افرادی که از اداره ها خارج می شوند، ناراضی هستند و حرف حساب به آنان گفته نمی شود. باید مردم خشنود از اداراه ها خارج شوند، اما بعضی اوقات حتی جواب سلام مراجعین داده نمی شود.
میردامادی تاکید کرد: چطور برای یک فرد، بانک ها صدها میلیارد وام با سود 4 درصد می دهند، اما جوانی برای 10 میلیون وام ازدواج چقدر باید دوندگی کند، این ها تبعیض است.
وی ادامه داد: چرا ادارات مالیاتی مسوولان خداترس را برای تشخیص وضعیت کارخانجات سر کار نمی گذارند. چرا حرف این ها فقط بستن در کارخانجات است؟ همین باعث شده 15 هزار کارخانه در کشور تعطیل شود.
امام جمعه موقت اصفهان اضافه کرد: چرا حقوق های نجومی 30 میلیونی همه ماهه پرداخت می شود. چرا کارگران ذوب آهن و فولاد مبارکه سال ها در کنار کوره ها زحمت کشیده اند حالا حقوقشان پرداخت نمی شود؟ آیا رضایت خدا در این است؟
وی گفت: قهرمانان سوریه هواپیماهای اف 16 صهیونیست ها را سرنگون کردند و اسراییلی ها از کشورهای دیگر کمک خواستند. دیگر آن زمان که اسراییلی ها و آل سعود می زدند و فرار می کردند تمام شده است.
امام جمعه موقت اصفهان اضافه کرد: "گاز رادون" از مصالح ساختمان ها خارج می شود که اگر زیاد شود موجب سرطان خواهد شد. وزارت بهداشت گفته بعدها به خانه ها می رویم و روی آب موجود در ساختمان ها آزمایش خواهیم کرد و میزان سلامت آب و محیط خانه ها را بررسی خواهیم کرد.
1445953973591_telisna3.jpgکد خبرنگار: 13017
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/21872/80-درصد-افرادی-که-از-اداره-ها-خارج-می-شوند،-ناراضی-هستند
بستن   چاپ