پیام سپاهان
شعبانی‌بهار:مدیریت بانوان در فدراسیون ورزش بیماران خاص ستودنی است
شنبه 28 بهمن 1396 - 9:50:12 AM
ایسنا - ورزشی
سپاهان نیوز - معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا فدراسیونی نمونه‌ای از یک کار مدیریتی در سطح بالا با مدیریت خوب بانوان است که می‌تواند الگوی خوبی برای سایر فدراسیون‌ها باشد.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، غلامرضا شعبانی‌بهار در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در اصفهان، اظهار کرد: حضور دوباره فاطمه هاشمی در فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، حیات دوباره‌ای به این فدراسیون بخشید و عزم جدی در این فدراسیون به وجود آورد تا همه خدمتگزار بیماران خاص و پیوند اعضا باشد.
وی ادامه داد: فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا فدراسیونی نمونه بسیار خوبی مدیریت بانوان در سطوح بالا است که همه اعضا و مدیریت آن بسیار با انگیزه و پیگیر، امور فدراسیون را پیش می‌برند.
وی افزود: این فدراسیون مسیر خود را به خوبی پیدا کرده است و روسای هیئت‌های شهرستانی نیز دلسوزانه و شبانه روزی در حال فعالیت هستند.
معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان عملکرد اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان در زمینه قهرمانی، ورزش بانوان و ساخت و سازهای ورزشی مثبت ارزیابی کرد و گفت: البته اصفهان باید در زمینه ورزش همگانی فعالیت بیشتری داشته باشد.
شعبانی بهارگفت: با وجود تمام کمبودهای مالی که با آن روبرو هستیم، سعی کردیم بیشترین کمک را به فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا داشته باشیم و البته این فدراسیون از منابع مالی دیگر نیز بهره‌مند می‌شود. نکته مهم و مثبت در این فدراسیون تعداد کارمندان اندک آن است در حالی که تعداد کارمندان توصیه‌ای در بسیاری از فدراسیون‌های ورزشی زیاد است.
کدخبرنگار:13042
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/21877/شعبانی‌بهار-مدیریت-بانوان-در-فدراسیون-ورزش-بیماران-خاص-ستودنی-است
بستن   چاپ