پیام سپاهان
لیگ برتر اسکواش بانوان
ام.ال. ام تایتان یک پله صعود کرد/ دو پیروزی و یک شکست در کارنامه تایتانی ها ثبت شد
شنبه 28 بهمن 1396 - 9:50:14 AM
ایسنا - ورزشی
سپاهان نیوز - مرحله دوم لیگ برتر اسکواش بانوان کشور با دو پیروزی و یک شکست برای تیم ام.ال.ام تایتان اصفهان پیگیری شد.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر اسکواش بانوان باشگاههای کشور هفته پایانی دور رفت و هفته اول و دوم دور برگشت به میزبانی تهران در ورزشگاه حیدرنیای تهران برگزار شد که با دو پیروزی و یک شکست برای نماینده اصفهان همراه بود.
درهفته پایانی لیگ برتر اسکواش بانوان باشگاههای کشور تیم ام.ال.ام تایتان اصفهان به مصاف تیم ماتریس یزد رفت و توانست با نتیجه 2 بریک به برتری دست یابد. این تیم در ادامه بازیهای خود و از هفته اول دور برگشت با نتیجه 2 بریک مقابل تیم ندای شادمانی وسلامت گلستان تن به شکست داد در این دیدار حدیث فرزاد کاپیتان تیم ملی توانست با نتیجه 3 بریک آیلی نیری ملی پوش تیم گلستان که دارای رنکینگ 2 کشور است را شکست دهد.
ام.ال.ام تایتان در آخرین دیدار خود در این مرحله رو در روی تیم دبیری تبریز قرار گرفت و با نتیجه مشابه دیگر بازیهای خود 2 بریک به پیروزی رسید.
در پایان دیدارها مرحله دوم لیگ برتر اسکواش بانوان باشگاههای کشور تیم ندای شادابی و سلامت گلستان در صدر قرار دارد وتیم ام.ال.ام تایتان نیز در جایگاه دوم قرار گرفت.
حدیث فرزاد، نگاره پورصالحی، سارا احمدی، رضوان نقیبی و بهار قائدی بازیکنان تیم ام.ال.ام تایتان هستند، الهه مولادوست و اکرم مشایخی نیز به عنوان سرمربی و سرپرست کادر فنی تیم را تشکیل می دهند.
کدخبرنگار:13042
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/21879/امال-ام-تایتان-یک-پله-صعود-کرد--دو-پیروزی-و-یک-شکست-در-کارنامه-تایتانی-ها-ثبت-شد
بستن   چاپ