پیام سپاهان
سلطان‌حسینی: مظلومیت بیماران خاص را فقط خانواده‌های آنها درک می‌کنند
شنبه 28 بهمن 1396 - 9:50:17 AM
ایسنا - ورزشی
سپاهان نیوز - مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با وجود تلاش مسئولان فدراسیون و هیئت‌های ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا این قشر از جامعه دارای مظلومیتی هستند که فقط خانواده‌هایشان می‌فهمند.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، محمد سلطان‌حسینی در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در هتل خواجو اصفهان، اظهار کرد: خرسندم در ماهی که برای ما ایرانی‌ها به واسطه سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بسیار مبارک است، میزبان افرادی هستیم که برای قشری از جامعه تلاش می‌کنند که مظلومیت آنها را هیچ کس جز خانواده‌هایشان درک نمی‌کنند.
وی افزود: در حقیقت رییس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا و روسای هیئت‌های استانی خیرانی هستند که درد و آلام بیماران خاص را کم می‌کنند. آرزو دارم خداوند، پاداش این کار خیر را در دنیا و آخرت نصیبشان کند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم عباس یزدان‌پناه، رییس فقید هیأئ ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان اصفهان، گفت: زمانی که مرحوم یزدان‌پناه درگذشت تازه فهمیدیم چه گوهری را از دست داده‌ایم گویا برادرم را از دست داده باشم.
وی همچنین با بیان اینکه فقدان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یک خسران بزرگ است، تاکید کرد: صحبت‌های این مرد بزرگ همیشه در جبهه‌های جنگ به ما روحیه می‌داد.
کدخبرنگار:13042
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/21880/سلطان‌حسینی--مظلومیت-بیماران-خاص-را-فقط-خانواده‌های-آنها-درک-می‌کنند
بستن   چاپ