پیام سپاهان
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:
سوگواره یاس نبوی در 300 امامزاده اصفهان برگزار می شود
شنبه 28 بهمن 1396 - 9:50:22 AM
خبرگزاری مهر
سپاهان نیوز - اصفهان – مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: سوگواره یاس نبوی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) در بیش از 300 امامزاده استان اصفهان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص برگزاری سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه استان اصفهان اظهار داشت: این آئین در بیش از 300 امامزاده و بقعه متبرکه استان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه مرایم سوگواره یاس نبوی با محوریت بانوان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: برای این امر 350 مبلغ دینی به امامزادگان استان اصفهان اعزام خواهد شد که حدود 100 نفر از این مبلغان از قم اعزام شده‌اند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به راه‌اندازی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه استان اصفهان در کنار برگزاری مراسم سوگواره یاس نبوی افزود: در این خیمه‌ها در کنار ارایه محصولات فرهنگی با حضور کارشناسان به ابهامات و شبهات دینی در ذهن زائران پاسخ داده می‌شود.
وی با بیان اینکه غافله فاطمی نیز در امامزاده‌های استان راه‌اندازی می‌شود، گفت: مراسم وی‍ژه این روز نیز در امامزاده زینبیه، محمدابن هلال، مشهد اردهال، امامزاده قاسم آران و بیدگل، امامزاده شاه‌رضا، امامزاده سید محمد خمینی‌شهر، امامزاده سید کریم دولت آباد و امامزاده سید محمود جزه کوهپایه برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام صادقی اضافه کرد: ثبت‌نام در طرح‌های ملی حفظ قرآن و معرفی بقاع متبرکه و امامزادگان نیز در کنار مراسم سوگواره یاس نبوی در امامزاده‌ها انجام می‌شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/21886/سوگواره-یاس-نبوی-در-300-امامزاده-اصفهان-برگزار-می-شود
بستن   چاپ