پیام سپاهان
نوروزی: نگذاریم تخریب اصفهان ادامه پیدا کند
شنبه 28 بهمن 1396 - 11:06:20 AM
ایسنا - اجتماعی
سپاهان نیوز - شهردار اصفهان در پاسخ به انتقاداتی که از جانب معماران و شهرسازان در حاشیه نشست تخصصی معماری هتل ها عنوان شده بود گفت: بسیاری از این اشتباهات در دوره‌های گذشته اتفاق افتاده است اما نباید بگذاریم تخریب اصفهان ادامه پیدا کند.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، قدرت‌الله نوروزی امروز(پنجشنبه) در نشست تخصصی معماری هتل‌ها، اظهار کرد: شهر اصفهان باید به امر هتل سازی در بافت فرسوده توجه بیشتری داشته باشد به ویژه که شهر اصفهان دارای بیشترین بافت فرسوده است.
وی ادامه داد: بیشترین جمعیت در بافت فرسوده اصفهان متمرکز شده‌اند. اگر می‌خواهیم مردم زندگی مرفهی داشته باشند تنها راه این است که به بافت فرسوده توجه بیشتری داشته باشیم و برای این موضوع باید از بخش خصوصی برای رفع مشکلات کمک بگیریم.
شهردار اصفهان گفت: دولت برای باز آفرینی و مقاوم سازی بافت‌های فرسوده بسیار مصمم است. شهرداری و استانداری اصفهان ماموریت پیدا کرده اند تا همه تلاش خود را در این خصوص به کار بگیرند.
نوروزی ادامه داد: مثلث دولت، شهرداری به عنوان نهادی عمومی و بخش خصوصی باید برای رفع مشکلات دست در دست یکدیگر بدهند. بسیاری از مشکلات در دوره‌های گذشته اتفاق افتاده است، اما نباید بگذاریم تخریب اصفهان ادامه پیدا کند.
وی خاطر نشان کرد: صنعت گردشگری با فرهنگ، جامعه و اقتصاد در ارتباط است. باید تعامل و ‌تعادلی بین این بخش‌ها ایجاد کنیم.
به گزارش ایسنا؛ نشست تخصصی معماری هتل ها به همت جهاد دانشگاهی واحد اصفهان با همکاری چند نهاد دیگر امروز در محل اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
1445953973591_telisna3.jpgکد خبرنگار: 13051
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/21899/نوروزی--نگذاریم-تخریب-اصفهان-ادامه-پیدا-کند
بستن   چاپ