پیام سپاهان
راند دوم مسابقات اسلالوم موتور سواری قهرمانی استان اصفهان
شنبه 28 بهمن 1396 - 11:07:06 AM
ایسنا - ورزشی
سپاهان نیوز - دومین راند مسابقات اسلالوم موتورسیکلت، قهرمانی استان اصفهان با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان، به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و یادواره سرداران و 1300 شهید خط شکن شهرستان فلاورجان، دومین راند مسابقه اسلالوم موتورسیکلت قهرمانی استان اصفهان به میزبانی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان فلاورجان برگزار شد.
ایمان احمدی رییس امور شهرستان‌های هیئت استان و مسئول برگزاری این دوره از مسابقات گفت: این دوره به میزبانی شهرستان فلاورجان در پارک ساحلی میثم برگزارشد. سطح کمی و کیفی مسابقات بسیار خوب بود، حضور قهرمانان برتر استان اصفهان، حساسیت را دو چندان کرد.
وی با اشاره به برنامه‌های جنبی این مسابقات افزود: تلاش کردیم با برگزاری همایش خودروهای کلاسیک و کم ارتفاع، حرکات نمایشی با موتورهای سنگین، حرکات خودروهای دریفت و پرواز پاراموتور فضای جذابی را برای خانواده‌ها ایجاد کنیم که خوشبختانه با استقبال خوب تماشاگران روبرو شدیم.
وی خاطر نشان کرد: هدف از این رویداد ایجاد فضاهای استاندارد، تخلیه هیجان جوانان و آموزش فرهنگ استفاده صحیح از موتورسیکلت و تجهیزات ایمنی است که علاوه بر کاهش رفتارهای پرخطر در سطح خیابان‌های شهر شاهد گرایش بیشتر جوانان به استفاده از اماکن ورزشی و در نتیجه ارتقاء سطح فرهنگ ترافیک در جامعه خواهیم بود.
احمدی با قدردانی از حضور رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین موسوی لارگانی در این مسابقه افزود: در گذشته حمایت‌های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به ویژه حجت الاسلام موسوی را در این هیئت ولایت مدار داشته‌ایم و در آینده با مساعدت و پیگیری‌های این بزرگوار از وزارت ورزش و جوانان، انشاالله مسیر احداث پیست مناسب برای مردم فلاورجان هموارتر خواهد شد.
وی گفت: تجربه تمرکز زدایی مسابقات استانی از مراکز استان‌ها و مشارکت شهرستان‌ها در برگزاری این گونه مسابقات علاوه بر ایجاد انگیزه و مشارکت در شهرستان‌ها می‌تواند بستر بسیار خوبی برای رشد، تعالی و کشف استعدادهای درخشان جوانان استان اصفهان باشد.
نفرات برتر دومین راند اسلالوم موتور سواری استان:
🔴کلاس 125 سی سی
1. قاسم موسوی
2. کریم قاسمی
2. ایمان محمدی
🔴نفرات برتر کلاس 250 سی سی
1. فرشاد بنی طالبی
2. قاسم موسوی
3. میلاد ستاری
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/21903/راند-دوم-مسابقات-اسلالوم-موتور-سواری-قهرمانی-استان-اصفهان
بستن   چاپ