پیام سپاهان
فرماندار آران و بیدگل:
میانگین بارندگی امسال آران و بیدگل کمتر از 10 میلی متر بوده است
شنبه 28 بهمن 1396 - 12:26:41 PM
خبرگزاری مهر
سپاهان نیوز - آران و بیدگل - فرماندار آران و بیدگل گفت: امسال با کاهش بسیار زیاد بارندگی در شهرستان کویری آران و بیدگل میزان این بارندگی ها کمتر از 10 میلی متر بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، ابوالفضل معینی نژاد پیش از ظهر شنبه، در شورای حفاظت منابع آب شهرستان با اشاره به کاهش قابل توجه بارندگی های منطقه در سال جاری در مقایسه با سال گذشته و میانگین بلند مدت، اظهار داشت: بحران منابع آب بسیار تهدید کننده و نگران کننده است و علائم فوق بحران در پیش است.
وی ابراز داشت: ادارات ذی ربط در چارچوب قانون و مقررات و با جدیت و حساسیت بیشتر، موضوعات مرتبط با تأمین آب را در تمامی بخش های شهرستان دنبال کنند.
فرماندار آران و بیدگل تاکید کرد: به موضوع آب به عنوان یکی از عوامل اصلی و تعیین کننده در رونق اقتصادی و افزایش تولید و اشتغال نگاه شود.
وی با بیان اینکه امسال با کاهش بسیار زیاد بارندگی در شهرستان کویری آران و بیدگل میزان این بارندگی ها کمتر از 10 میلی متر بوده است، بیان داشت: اهمیت و هزینه های فراوان تامین آب در بخش های مختلف به ویژه بخش کشاورزی مورد توجه بهره برداران منابع آبی قرار گیرد.
معینی نژاد اضافه کرد: می توان با توسعه زیر بخش های کشاورزی از جمله ایجاد واحد های دامداری و صنایع تبدیلی وابسته، در طول یک دوره زمانی برنامه ریزی شده و کشت محصولات کم آب در شهرستان، وضعیت منابع آبی را بهبود بخشید تا نسل های آینده با مشکلات کمتری مواجه شوند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/21911/میانگین-بارندگی-امسال-آران-و-بیدگل-کمتر-از-10-میلی-متر-بوده-است
بستن   چاپ