پیام سپاهان
امام جمعه آران و بیدگل:
پیروزی انقلاب اسلامی منجر به ظهور قدرت جدید جهانی شد
يکشنبه 29 بهمن 1396 - 10:37:13 AM
ایرنا - سیاسی
سپاهان نیوز - کاشان- امام جمعه آران و بیدگل گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن 1357 ظهور یک قدرت جدید در صحنه جهانی را منجر شد که همه معادله های جهانی را از آن زمان تا کنون برهم زده است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید محمد موسوی روز یکشنبه در جمع راهپیمایان در آران و بیدگل بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی حکومت 2 هزار و 500 ساله طاغوتی را پایان داد و سر آغاز حکومت اسلامی و پیروزی ستم دیدگان در جهان شد.
وی افزود: سرنگونی هواپیمای متجاوز رژیم صهیونیستی از سوی جبهه مقاومت هشداری به مستکبران است که نشان می دهد دیگر آسمان خاورمیانه برای ایالات متحده آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و هم پیمانان آنان امن نیست و اقدام های ستیزه جویانه آنان پاسخ داده می شود.
امام جمعه آران و بیدگل گفت: این رویداد نشانه ای از تغییر معادله قدرت در منطقه خاورمیانه است و سرآغاز به چالش کشیدن قدرت های غرب و شرق می باشد و دشمنان باید بیشتر از گذشته حساب کار خود را داشته باشند.
او در ادامه بیان کرد: مردم ایران در طول 39 سال گذشته مدافع نظام اسلامی بودند و چه پیش و چه پس از پیروزی انقلاب در دفاع از اسلام و مرجعیت کوتاهی نکردند و رشادت های مردم آران و بیدگل در دوران انقلاب و دفاع مقدس بی مانند بود و همچنان هم ادامه دارد.
آیت الله موسوی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور اضافه کرد: با وجود همه مشکلات در این سال ها کشور پیشرفت ها و دستاوردهای چشمگیری در زمینه های گوناگون داشته و مردم انقلابی بار دیگر امروز نیز نشان دادند که پیوند آنان با نظام اسلامی و ولایت فقیه گسستنی نیست.
به گزارش ایرنا، جمعیت دهها هزار نفری شرکنندگان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن آران و بیدگل با ندای الله اکبر با آرمان های انقلاب و شهدا پیمانی دوباره بسته و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، انزجار خود را از سیاست های استکبار جهانی و هم پیمانان منطقه ای آنها ابراز کردند.
شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/21950/پیروزی-انقلاب-اسلامی-منجر-به-ظهور-قدرت-جدید-جهانی-شد
بستن   چاپ