پیام سپاهان
200 دستگاه کامیون حمل بار استان اصفهان فرسوده است
يکشنبه 29 بهمن 1396 - 10:37:27 AM
ایرنا - اقتصادی
سپاهان نیوز - اصفهان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: 200 دستگاه کامیون حمل بار استان اصفهان فرسوده است و سال آینده باید از دور فعالیت خارج شود.
مهدی خضری روز شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: از سال آینده تردد کامیون های با عمر بالای 50 سال در جاده های کشور ممنوع می شود که 200 دستگاه کامیون حمل باراین استان مشمول قانون ممنوعیت تردد می شوند و باید ناوگان آن ها جدید شود.
وی بیان کرد: تسهیلات بانکی بانکی تا سقف سه میلیارد و 200 میلیون ریال با سود کمتر از 10 درصد و بازپرداخت هفت ساله برای نوسازی ماشین های حمل و نقل برای مالکان خودروهای فرسوده پیش بینی شده که با اسقاط خودرو و دریافت این تسهیلات خودروی جدید وارد ناوگان حمل و نقل بار بشود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به وضعیت ناوگان حمل و نقل مسافر اظهارکرد: متوسط عمر اتوبوس 11 سال است که باتوجه به این مسئله اتوبوس های اصفهان وضعیت خوبی دارد.
وی اضافه کرد: دربرنامه های نوروزی برای ارائه خدمات در حوزه راهداری اقدام هایی صورت گرفته که آموزش رانندگان، نظارت بر ناوگان حمل و نقل، برپایی ایستگاه های ایمنی و سلامت و تلاش برای کاهش تصادفات از برنامه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان با همکاری پلیس راه، هلال احمر و اورژانس است.
1941 دستگاه اتوبوس با عمر ناوگان حدود 11.3 سال، 2469 دستگاه مینی بوس با عمر حدود 24.5 سال و 913 دستگاه سواری با عمر حدود 9.4 سال در ناوگان مسافربری استان اصفهان فعال هستند.
ت. 7131 /

http://www.sepahannews.ir/fa/News/21963/200-دستگاه-کامیون-حمل-بار-استان-اصفهان-فرسوده-است
بستن   چاپ