پیام سپاهان
همزمان با نمایشگاه فرش ماشینی، موکت و کفپوش؛
نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی در اصفهان گشایش یافت
يکشنبه 29 بهمن 1396 - 10:37:31 AM
ایرنا - اقتصادی
سپاهان نیوز - اصفهان- دوازدهمین نمایشگاه بین ‌المللی صنعت نساجی اصفهان عصر پنجشنبه همزمان با نمایشگاه فرش ماشینی، موکت و کفپوش در محل نمایشگاههای بین المللی این استان افتتاح شد.
به گزارش ایرنا، این نمایشگاه در 2 هزار و 100 متر فضای نمایشگاهی با حضور 68 مشارکت کننده داخلی و نمایندگانی از کشورهای ترکیه، هند، آلمان و انگلیس برپا شده است و تا یکشنبه آینده ادامه می یابد.
در این نمایشگاه شرکت هایی از استان ‌های اصفهان، تهران، مرکزی، یزد، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، البرز، قم و فارس حضور دارند و آخرین دستاوردهای خود در زمینه ‌های ماشین آلات نساجی و قطعات آنها، تولیدات مواد اولیه، واردات و صادرات مواد اولیه نساجی و یافته های علمی و تحقیقاتی خود در این صنعت را ارائه می کنند.
این نمایشگاه سابقه برگزاری 11 دوره بصورت دوسالانه را در کارنامه دارد.
این نمایشگاه همزمان باهشتمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی،موکت و کفپوش برگزار می شود.
*** هشتمین نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی، موکت و کفپوش اصفهان آغاز به کار کرد
همچنین هشتمین نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی، موکت و کفپوش در محل نمایشگاههای بین اللملی اصفهان گشایش یافت.
در این نمایشگاه که تا 29 بهمن برپا خواهد بود 20 مشارکت کننده در یکهزار و 800 متر فضای مفید نمایشگاهی محصولات و فعالیت های خود در زمینه ‌‌های فرش ماشینی، موکت، کفپوش، کاغذ دیواری، تابلو فرش و شوینده‌ های فرش را در معرض دید عموم قرار داده اند.
نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی، موکت و کفپوش اصفهان با حضور مشارکت کنندگانی از استان ‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی و نمایندگانی از کشورهای چین و ترکیه برگزار می شود.
هر دو نمایشگاه تا 29 بهمن همه روزه از ساعات 15 تا 22 پذیرای علاقه مندان است.
ت/ 7153 / 2093 **

http://www.sepahannews.ir/fa/News/21968/نمایشگاه-بین-المللی-صنعت-نساجی-در-اصفهان-گشایش-یافت
بستن   چاپ