پیام سپاهان
آغاز اردوی انتخابی تیم ملی کریکت بانوان در اصفهان
يکشنبه 29 بهمن 1396 - 10:38:38 AM
ایرنا - ورزشی
سپاهان نیوز - اصفهان - نخستین اردوی انتخابی تیم ملی کریکت بانوان روز یکشنبه زیر نظر مژگان باوند پور سرمربی کرمانشاهی این تیم در اصفهان آغاز شد.
مسئول هماهنگی اردوی انتخابی تیم ملی کریکت بانوان در گفت و گو با ایرنا شمار ورزشکاران حاضر در این اردوی سه روزه را ٤٥ تن اعلام کرد.
به گفته الهام یزدانی محل اردوی تیم ملی در2روز اول در ورزشگاه آزادی خوراسگان(واقع در شرق کلانشهر اصفهان) است و روز سوم این اردو در ورزشگاه تختی اصفهان برپا خواهد بود.
وی اضافه کرد: محمود رشید سرمربی پاکستانی تیم ملی کریکت مردان و مشاور فنی تیم ملی کریکت بانوان نیز در این اردو حضور دارد.
خاطرنشان می شود صدیقه هلاکویی، مریم صباغ، مریم یزدانی، صفورا میزاخانی و مائده باقرپور به سرپرستی زهرا دادخواه، اصفهانی های حاضر در این اردو هستند.
تیم ملی کریکت ایران رقابتهای قهرمانی آسیا را در پیش رو دارد.
کریکت در بیش از 100 کشور جهان از جمله ایران بازی می شود و یکی از محبوبترین رشته ها در کشورهای هند، بنگلادش، نپال، افغانستان، پاکستان، امارات عربی متحده، سریلانکا، استرالیا، انگلستان و نیوزلند است.
این رشته بطور گروهی در زمین چمن دایره ای یا بیضی با شعاع میانگین 75 متر، میان دو تیم 11 نفره با توپ و دسته چوبی(بت) بازی می شود.
در مرکز زمین کریکت، یک محوطه خاکی متراکم شده به طول 20.12 متر وجود دارد.
این رشته در ایران از زیر مجموعه های فدراسیون انجمن های ورزشی به شمار می رود.
ت / 6020 / 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22033/آغاز-اردوی-انتخابی-تیم-ملی-کریکت-بانوان-در-اصفهان
بستن   چاپ