پیام سپاهان
درخشش ورزشکاران آران و بیدگل در مسابقات بین المللی جوکای دو کاراته مشهد
يکشنبه 29 بهمن 1396 - 10:38:42 AM
ایرنا - ورزشی
سپاهان نیوز - کاشان- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آران و بیدگل از درخشش رزمی کاران این شهرستان در قالب تیم ملی ایران الف و کسب عنوان دوم تیمی مسابقات بین‌المللی جوکای دو کاراته رده سنی بزرگسالان در خراسان رضوی خبر داد.
به گزارش ایرنا، علیرضا عابدی روز دوشنبه به خبرنگاران آران و بیدگل گفت: تیم الف ایران که با سرمربیگری شیهان هادی نجفی دوست و متشکل از ورزشکاران این شهرستان راهی مسابقات بین‌المللی جوکای دو کاراته رده سنی بزرگسالان در خراسان رضوی شده بود، با کسب سه گردن آویز نقره و سه گردن آویز برنز به مقام نایب قهرمانی رسید.
وی افزود: سید اکبر آقا حسین زاده در وزن 85 کیلوگرم و مسعود حسن زاده در وزن 70 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان نقره گرفتند و حسین پاسبان زاده نیز در وزن 85 کیلوگرم بزرگسالان سوم شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آران و بیدگل با اشاره کسب عنوان سومی دسته 90 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان توسط محمدرضا جعفری بیان کرد: محمد بشارتی در وزن 75 کیلوگرم رده سنی جوانان دوم شد و علی اصغر اربابی در وزن 70 کیلوگرم جوانان در جایگاه سوم ایستاد.
مسابقات بین المللی کاراته سبک جوکای دو با حضور 138 کاراته کا در قالب هشت تیم از پنج کشور به میزبانی خراسان رضوی در شهر مشهد مقدس برگزار شد و با قهرمانی تیم خراسان رضوی در بخش های جوانان و بزرگسالان به پایان رسید.
تیم های ترکیه، پاکستان، افغانستان الف و ب، خراسان رضوی، عراق و ایران الف و ب در این مسابقات شرکت کرده بودند.
خراسان رضوی در نهایت با کسب چهار طلا، 2 نقره و هشت برنز در بخش بزرگسالان بالاتر از تیم های ایران الف و افغانستان الف به مقام قهرمانی رسید.
همچنین در بخش جوانان خراسان رضوی با هفت گردن آویز طلا، پنج نقره و چهار برنز بالاتر از ایران ب و افغانستان ب مقام قهرمانی را کسب کرد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22041/درخشش-ورزشکاران-آران-و-بیدگل-در-مسابقات-بین-المللی-جوکای-دو-کاراته-مشهد
بستن   چاپ