پیام سپاهان
افتتاح پنج خانه ورزش روستایی در تیران و کرون
يکشنبه 29 بهمن 1396 - 10:38:54 AM
ایرنا - ورزشی
سپاهان نیوز - اصفهان- پنج خانه ورزش روستایی همزمان با دهه فجر در شهرستان تیران و کرون افتتاح شد.
مهدی مرادی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون روز پنجشنبه به ایرنا گفت : برای راه اندازی خانه های ورزش روستایی بیش از 200 میلیون ریال تجهیزات و امکانات ورزشی اختصاص پیدا کرده است .
وی بیان کرد: در خانه های ورزش روستایی میز تنیس روی میز، فوتبال دستی، تشک ورزش های رزمی، وسایل بدنسازی و مواردی از این قبیل وجود دارد که به صورت تفریحی و آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه این اماکن ورزشی با مشارکت فدراسیون ورزش های بومی و محلی، اداره ورزش و جوانان، دهیاری و بخشداری راه اندازی می شود، گفت: متناسب با استعداد و نیازهای روستاییان مربی زن یا مرد برای مدیریت کلاس ها به روستا اعزام می شود.
وی ادامه داد: متولیان خانه های ورزش روستایی علاوه بر ارائه برنامه ورزشی در محل خانه ورزش، همایش های ورزشی خانوادگی و عمومی در سطح روستا را نیز برگزار می کنند که این فعالیت ها در راستای توسعه ورزش به ویژه ورزش همگانی در بین مردم شهرستان تیران و کرون انجام می شود.
وی همچنین به برنامه های دهه فجر هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد جوانان این شهرستان اشاره کرد و گفت: 39 برنامه فرهنگی ورزشی از جمله المپیاد ورزشی، مسابقات ورزشی و همایش اعضا و خانواده های سازمان های مردم نهاد جوانان شهرستان تیران و کرون در این ایام برگزار شد.
تیران و کرون دارای چهار هزار نفر ورزشکار سازمان یافته است و سرانه فضاهای ورزشی در این شهرستان برای هر نفر 22سانتی مترمربع است.
تیران و کرون دارای 40 روستاست و چهار خانه ورزشی سال گذشته در این منطقه راه اندازی شده و امسال نیز پنج مجموعه دیگر راه اندازی شده است.
این شهرستان با 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت. 7131 / 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22055/افتتاح-پنج-خانه-ورزش-روستایی-در--تیران-و-کرون
بستن   چاپ