پیام سپاهان
تشکیل جلسه کمیته بحران اصفهان برای سقوط هواپیمای تهران - یاسوج
يکشنبه 29 بهمن 1396 - 12:24:26 PM
ایرنا - اجتماعی
سپاهان نیوز - اصفهان- جلسه کمیته بحران استان اصفهان در استانداری اصفهان با حضور مدیر کل مدیریت بحران استانداری و سایر مسئولان مربوطه برای بررسی موضوع سقوط هواپیمای تهران - یاسوج تشکیل شده است.
به گزارش ایرنا، هواپیمای تهران - یاسوج ساعت 8 صبح امروز از تهران به مقصد یاسوج پرواز کرد که دقایقی پس از پرواز از صفحه رادار حذف شد.
بر اساس اطلاعات دریافتی این هواپیما در محدوده دهستان پادنای سمیرم در جنوب اصفهان سقوط کرده است.
پادنا یکی از دهستان های سمیرم در دامنه رشته کوه های دنا است.
فرماندار بویراحمد در گفتگو با ایرنا گفت که هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج در کوه های پادنا حوالی سمیرم اصفهان سقوط کرده است.
به گفته وی به دلیل مه آلود بودن هوا، اورژانس هوایی استان قادر به فرود نشد و با خودرو در حال اعزام به محل هستند.
همچنین به گفته رییس سازمان امداد و نجات 12 تیم به منطقه اعزام شده اند.
غفور راستین مدیر اورژانس اصفهان نیز گفت: بر اساس ارزیابی های اولیه، محل سقوط هواپیمای تهران - یاسوج در روستای بیده از توابع پادنای سمیرم، کوهستانی و صعب العبور است و امکان اعزام آمبولانس به آنجا وجود ندارد با این وجود با بالگرد امداد هوایی عازم محل سقوط هواپیما هستیم تا شرایط محل بررسی شود.
وی با اشاره به آماده باش همه نیروهای اورژانس در شهرستان سمیرم و حومه، افزود: ما تا این لحظه هیچ اطلاعات دقیقی از چگونگی سقوط هواپیما نداریم.
تعدادی از افراد محلی نیز به مکان سقوط هواپیما در محدوده روستای کهنگان اعزام شده اند.
برخی منابع خبری نیز به نقل از مدیر روابط عمومی هواپیمایی آسمان از احتمال کشته شدن همه مسافران و خدمه این هواپیما خبر دادند.
برخی منابع خبری نیز با استناد به خبر منتشر شده ای در بهمن سالجاری عنوان کرده اند که به نظر می آید این هواپیمای ART در تاریخ پنجم بهمن هم نقص فنی داشته و از میانه راه در مسیر تهران به یاسوج و از بالای شهر اصفهان به سمت فرودگاه مهر آباد تهران برگشته بوده است.
ت/3011

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22116/تشکیل-جلسه-کمیته-بحران-اصفهان-برای-سقوط-هواپیمای-تهران---یاسوج
بستن   چاپ