پیام سپاهان
معاون هلال احمر اصفهان:
محل سقوط هواپیما نامشخص است/احتمال سقوط هواپیما در ارتفاعات
يکشنبه 29 بهمن 1396 - 12:56:15 PM
خبرگزاری مهر
سپاهان نیوز - اصفهان - معاون هلال احمر اصفهان با اشاره به وسعت منطقه ای که هواپیما در آن سقوط کرده است، گفت: جستجو برای یافتن محل سقوط هواپیما ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر ، داریوش کریمی در خصوص حادثه سقوط هواپیما با اشاره به بررسی مناطق کهنگان و بیده که در دامنه کوه قرار دارند، اظهار کرد: این دو منطقه از طریق دهیار و اهالی روستاها و تیم ها بررسی شده است، اما متاسفانه در این منطقه آثاری از هواپیمای سقوط کرده مشاهده نشد.
وی گفت: در اقدام بعدی تیم هایی از شهرستان های دیگر به محل حادثه اعزام می شوند که در حال حاضر این تیم ها در راه هستند.
معاون هلال احمر اصفهان ادامه داد: پیش بینی می شود که این هواپیما در ارتفاعات سقوط کرده است و با تقسیم کار بین تیم ها عملیات جستجو آغاز می شود.
کریمی با اشاره به اعزام بالگرد از اصفهان و شیراز گفت: متاسفانه به دلیل شرایط جوی امکان استفاده از بالگرد وجود ندارد.
وی گفت: باید با اعزام تیم ها و ورود تیم های عملیاتی از اصفهان و سایر استان ها عملیات جستجو آغاز شود تا بتوانیم محل سقوط را پیدا کرده و اقدامات لازم در خصوص مسافران این هواپیما را انجام دهیم.
معاون هلال احمر اصفهان تصریح کرد: یافتن محل سقوط با توجه به شرایط جوی و کوه پادنا که محلی صعب العبور است ساعت ها زمان می برد.
وی یادآور شد: منطقه سقوط هواپیما فوق العاده وسیع است ضمن اینکه کوه ها پوشیده از برف و هوا مه آلود است و شرایط جستجو دشوار است.
کریمی گفت: تمام تلاش خود را به کار می گیریم و به محض ورود تیم ها با تقسیم کار اقدام به جستجو می کنیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22133/محل-سقوط-هواپیما-نامشخص-است-احتمال-سقوط-هواپیما-در-ارتفاعات
بستن   چاپ