پیام سپاهان
قلعه‌نویی: بازکنان ایرانی زود خسته می‌شوند/ ذوب‌آهن میزبان مظلومی است
يکشنبه 29 بهمن 1396 - 1:36:34 PM
ایسنا - ورزشی
سپاهان نیوز - سرمربی ذوب آهن گفت: یکی از مشکلات فوتبال ایران، خسته شدن زودتر بازیکنان است. بازیکنان باید یاد بگیرند حرفه‌یی زندگی کنند.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار با لوکوموتیو تاشکند در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با عرض تسلیت به خاطر سقوط هواپیما در مسیر یاسوج گفت: در بازی قبل قطر میزبان خوبی برای ما بود و امیدوارم ما هم میزبان خوبی برای لوکوموتیو باشیم.
او درباره این بازی افزود: بازی قبل را واگذار کردیم. از دقیقه 70 به بعد گل خوردیم. واقعا افسوس خوردیم که چرا بازیکنان ما با وجود یازده کیلومتر دوندگی در بازی شکست خوردند. تیمی که می‌خواهد در آسیا مقام بیاورد، علاوه بر این که باید از نظر روحی و روانی آماده باشد، باید شجاع هم باشد و باید به سمتی برود که مانند خلعتبری، عشوری و قاضی بازی کنند. حضور ذوب آهن در فینال لیگ قهرمانان آسیا به خاطر شجاعت بازیکنان بود و شجاعت آن‌ها باعث شد ذوب آهن یکی از بهترین تیم‌های آسیا شود. من از بازیکنان ذوب‌آهن ممنون هستم و امیدوارم با برد در بازی فردا به جدول برگردیم. یکی از مشکلات فوتبال ایران، خسته شدن زودتر بازیکنان است. در بازی قبل بازیکن 36 ساله را بیرون کشیدیم و بازیکن 24 ساله را وارد کردیم. بازیکنان باید یاد بگیرند حرفه‌یی زندگی کنند.
او ادامه داد: از تمام بازیکنان تیم ممنون هستیم که با توجه به آمار حدود یازده کیلومتر دویدند. ذوب آهن میزبان مظلومی است. اگر فردا تماشاگر به ورزشگاه بیاید، به خاطر ذوب آهن است. امیدواریم فردا مردم بیایند و با بازی خوبی پیروز شویم. البته تیمی که در بازی نخست پنج گل زده، خطرناک است. امیدواریم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و سه امتیاز را بگیریم.
کدخبرنگار:13091
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22149/قلعه‌نویی--بازکنان-ایرانی-زود-خسته-می‌شوند--ذوب‌آهن-میزبان-مظلومی-است
بستن   چاپ