پیام سپاهان
صنایع شیمیایی، معدنی و نساجی، مزیت های سرمایه گذاری در اصفهان است
يکشنبه 29 بهمن 1396 - 2:08:44 PM
ایرنا - اقتصادی
سپاهان نیوز - اصفهان- مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان گفت: صنایع شیمیایی، صنعت سنگ، معادن و صنایع فلزی و غیر فلزی، صنایع نساجی و همچنین صنایع غذایی از اولویت های اصلی سرمایه گذاری موفق در شهرک ها و نواحی صنعتی استان است.
به گزارش ایرنا، شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان روز یکشنبه به نقل از محمد جواد بگی افزود: این شرکت در تلاش برای توسعه شهرک های تخصصی صنایع دارای مزیت در استان است.
وی افزود: شهرک ها و نواحی صنعتی تخصصی نظیر شیمیایی رازی و صنایع دستی شهرضا، نساجی راوند و امیرکبیر کاشان، فلزی اشترجان، فلاورجان و صنایع غذایی خمینی شهر، داروسازی صفه اصفهان، شهرک فناوری اصفهان، شهرک های صنعتی برق و الکترونیک و حوله بافی خمینی شهر، سنگ رضوانشهر، تیران ، نگین میمه و محمود آباد فعالیت مطلوبی در این زمینه دارند و باید توجه ویژه ای به توسعه آنها داشته باشیم.
وی همچنین دسترسی به انرژی و نیروی کار ارزان، برخورداری از بازار بزرگ منطقه و بهره مندی از تجربه های نیروی انسانی ماهر در دهه های گذشته را از مزیت های اصلی کشوردانست و تصریح کرد: در دنیای رقابتی امروزی، استفاده از مزیت های نسبی هر کشور می تواند نقش پر رنگی در موفقیت واحدهای اقتصادی داشته و بستر مناسبی برای رشد و توسعه بازارها ایجاد کند.
بگی همچنین از تلاش این شرکت برای حل مشکل پروژه آب شرب و تکمیل طرح راه دسترسی ناحیه صنعتی وزیرآباد در شهرستان فلاورجان به منظور جذب سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال با شرایط تسهیل شده در واگذاری ها تا پایان سال جاری خبر داد.
76 مجوز ایجاد شهرک و ناحیه صنعتی در استان اصفهان صادر شده که تاکنون از میان آنها 70 شهرک و ناحیه صنعتی با اشتغال بیش از 120 هزار نفر به بهره برداری رسیده است.
اصفهان با 12 هزار هکتار مساحت شهرک ها و نواحی صنعتی از نظر تعداد و اراضی مقام نخست را در کشور دارد.
همچنین اصفهان با بیش از 9 هزار واحد صنعتی و تولیدی، صنعتی ترین استان کشور بشمار می آید.
د/3011 / 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22157/صنایع-شیمیایی،-معدنی-و-نساجی،-مزیت-های-سرمایه-گذاری-در-اصفهان-است
بستن   چاپ