پیام سپاهان
لیگ قهرمانان آسیا؛
قلعه نویی: ذوب آهن باید شجاعانه تر بازی کند
يکشنبه 29 بهمن 1396 - 3:00:39 PM
ایرنا - ورزشی
سپاهان نیوز - اصفهان - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران در آستانه مسابقه این تیم با لوکوموتیو ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازیکنان ذوب آهن باید با تغییر نگرش شجاعانه تر بازی کنند.
به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی روز یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی ذوب آهن با لوکومیتیو ازبکستان افزود: تغییر نگرش در بازیکنان ذوب آهن و روی آوری به بازی شجاعانه کمی به زمان نیاز دارد.
وی با اشاره به حضور ذوب آهن در فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال های قبل افزود: حضور ذوب آهن در فینال لیگ قهرمانان آسیا به خاطر شجاعت بازیکنان آن زمان این تیم بود و شجاعت آن‌ها باعث شد ذوب آهن یکی از بهترین تیم ‌های آسیا شود.
او با بیان اینکه ذوب آهن میزبان مظلومی است، اظهارکرد: امیدوارم فردا تماشاگران به ورزشگاه بیایند تا با افزایش روحیه بازیکنان بتوانیم با ارائه یک نمایش خوب پیروز میدان شویم.
سرمربی ذوب آهن درباره حریف خود در این دیدار نیز گفت: البته تیمی که در بازی نخست خود پنج گل زده به ثمر رسانده تیمی خطرناک است، ما امیدواریم از امتیاز میزبانی بهره بگیریم و سه امتیاز را کسب کنیم.
وی با اشاره به مسابقه قبلی تیم ذوب آهن در این دوره از مسابقات، اضافه کرد: افسوس خوردیم که علیرغم دوندگی زیاد بازی را به الدحیل واگذار کردیم.
قلعه نویی تاکید کرد که امیدوارم فردا با یک برد به جدول برگردیم و این امر مستلزم حضور پرشور هواداران در ورزشگاه است.
وی تصریح کرد: اگر بازیکنان ما از دقیقه 74 به بعد خوب بازی می‌کردند حتما برد خوبی را کسب می‌کردیم ولی فوتبال ایران از حرفه ای نبودن بازیکنان ضربه می خورد.
قلعه نویی خاطرنشان کرد: در بازی قبل در قطر تیم حریف میزبان خوبی برای ما بود و امیدواریم ما هم در اصفهان میزبان خوبی برای لوکوموتیو باشیم.
بازیکن تیم ذوب آهن نیز در این نشست گفت: از مردم خوب اصفهان و هواداران ذوب آهن می خواهیم که ما را تنها نگذارند.
مرتضی تبریزی افزود : لوکوموتیو تیم خوبی است اما ذوبی ها برای برد و یک بازی خوب هم قسم شده‌اند.
وی درباره تغییر نگرش بازیکنان و بهبود بازی آنان تاکید کرد که این امر مستلزم گذر زمان است.
دیدار دو تیم ذوب آهن و لوکوموتیو از گروه دوم رقابت های لیگ قهرمانان 2018 آسیا ساعت 16 روز دوشنبه 30 بهمن ماه در اصفهان با قضصاوت داوران چینی برگزار می شود .
ت / 6020 / 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22173/قلعه-نویی--ذوب-آهن-باید-شجاعانه-تر-بازی-کند
بستن   چاپ