پیام سپاهان
مجد آرا: ما نیامده ایم جایی را اداره کنیم بلکه آمده‌ایم تا پرورش دهیم
يکشنبه 29 بهمن 1396 - 3:20:05 PM
ایسنا - ورزشی
سپاهان نیوز - رییس فدراسیون ورزش همگانی گفت: ما نیامده ایم جایی را اداره کنیم بلکه آمده‌ایم تا پرورش دهیم هیئت استان اصفهان با وجود نداشتن رییس فعالیت‌های خوبی داسته است که باید آن را سرعت دهیم.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، مجدآراء در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش همگانی که در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: مجمع در شرایط بسیار خوب با رعایت تمام قوانین و با حضور نماینده امور مجامع ورازت خانه انجام شد.
وی افزود: آذر افروز مسئولیت سنگینی را به عهده گرفته است. باید همه تلاش کنیم تا نیازهای حرکتی مردم را پاسخ دهیم. امیدوارم فرد انتخاب شده از افراد توانمند و تمام ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف استفاده کند. قول می‌دهم شاهد حرکت خوبی در شهرستانها داشته باشم.
وی ادامه داد: ما نیامده ایم جایی را اداره کنیم بلکه آمده‌ایم تا پرورش دهیم. مدتی هیئت اصفهان رییس نداشته اما فعالیتهای خوبی صورت گرفته است که الان باید سرعت دهیم و تا شاهد تغییر و تحولات خوب و زیادی باشیم.
مجد آراء تصریح کرد: دو کتاب سند تحول که بیش از 7 هزار ساعت بر روی آن کار کارشناسی انجام شده است در اولین شورای استان به تصویب خواهد رسید. تصمیمات خوبی برای ورزش همگانی گرفته خواهد شد و استاندار نیز به عنوان سفیر ورزش استان انتخاب خواهند شد.
وی ادامه داد: طی دو سال اخیر در حوزه‌هایی همچون آموزش بانوان و آمارهای سازمان یافته کارهای خوبی صورت گرفته است.
کدخبرنگار:13091
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22177/مجد-آرا--ما-نیامده-ایم-جایی-را-اداره-کنیم-بلکه-آمده‌ایم-تا-پرورش-دهیم
بستن   چاپ