پیام سپاهان
آذرافروز: ورزش در ارتش جزء لاینفک هر نظامی است
يکشنبه 29 بهمن 1396 - 3:20:05 PM
ایسنا - ورزشی
سپاهان نیوز - رییس هیئت ورزش همگانی استان اصفهان گفت: بیشتر مردم هیئت همگانی را در راهپیمایی‌ها و کوهپیمایی‌ها می‌بینند، اما ما به یک رشته اکتفا نخواهیم کرد و تمام کمیته‌ها را فعال می‌کنیم.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، محسن آذرافروز در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش همگانی امروز در سرای ورزشکاران با اشاره به سمت‌ها و فعالیتش در ارتش اظهار کرد: ورزش در ارتش جزء لاینفک هر نظامی است ما در دانشکده افسری ورزشها را هم اجباری و هم به صورت داوطلبانه انجام داده‌ایم.
وی ادامه داد: برنامه‌های ما بر مبنای فدراسیون خواهد بود. همچنین به آموزش نیز توجه ویژه‌ای خواهیم داشت. تجهیزات و تاسیسات آموزشی که در ارتش اصفهان وجود دارد نمونه است که این امکانات می‌تواند برای ارائه خدمات در اختیار عموم مردم قرار بگیرد.
آذرافروز با بیان اینکه برنامه‌ریزی خوبی برای تحول هیئت داریم، ادامه داد: بیشتر مردم هیئت همگانی را در راهپیمایی‌ها و کوهپیمایی‌ها می‌بینند، اما ما به یک رشته اکتفا نخواهیم کرد و تمام کمیته‌ها را فعال می‌کنیم.
رییس هیئت ورزش همگانی استان اصفهان افزود: با کمک همه استان‌ها و نهادها و تمام افراد ورزش همگانی را توسعه خواهیم داد و در آینده شاهد پیشرفت این هیئت خواهیم بود و از دل این هیئت نیز ورزش قهرمانی را در سطح استان توسعه می‌دهیم.
کدخبرنگار:13041
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22178/آذرافروز--ورزش-در-ارتش-جزء-لاینفک-هر-نظامی-است
بستن   چاپ