پیام سپاهان
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:
تیم های امداد و نجات به منطقه سقوط هواپیما در سمیرم اعزام شدند
يکشنبه 29 بهمن 1396 - 3:54:59 PM
ایرنا - اجتماعی
سپاهان نیوز - اصفهان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اعزام تیم های امداد و نجات به محل سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج در شهرستان سمیرم خبر داد.
" منصور شیشه فروش " روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی وقوع این حادثه امروز جلسه مدیریت بحران با حضور استاندار و مسئولان استان در استانداری اصفهان تشکیل شد.
وی اظهارکرد: در پی این حادثه تیم هایی از جمعیت هلال احمر، فرودگاه، پزشکی قانونی، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، فوریت های پزشکی استان و تیم های مدیریت بحران شهرستانها به منطقه اعزام شدند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود:شرایط هوایی در منطقه بدلیل کوهستانی بودن و بارش شدید برف و باران نامساعد است ولی تمام تلاش ها برای یافتن لاشه هواپیما و سرنشینان آن ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر اطلاعات جدیدی از این حادثه نداریم زیرا تیم‌ها به محل حادثه نرسیده‌ا ‌ند.
بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان شرایط امداد رسانی بدلیل بارش شددی برف و باران بسیار مشکل است و امکان دارد این شرایط تا فردا نیز ادامه داشته باشد.
هواپیمای تهران - یاسوج ساعت 8 صبح امروز از تهران به مقصد یاسوج پرواز کرد که دقایقی پس از پرواز از صفحه رادار حذف شد.
بر اساس اطلاعات دریافتی این هواپیما در محدوده دهستان پادنای سمیرم در جنوب اصفهان سقوط کرده است و نیروهای امداد و مردم هم اکنون در حال جستجو برای یافتن لاشه هواپیمای مذکور هستند .
پادنا یکی از دهستان های سمیرم در دامنه رشته کوه های دنا است.
ت/6994 / 2093

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22183/تیم-های-امداد-و-نجات-به-منطقه-سقوط-هواپیما-در-سمیرم-اعزام-شدند
بستن   چاپ