پیام سپاهان
بازوبندی: تمام ظرفیت هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی آماده خدمت رسانی است
يکشنبه 29 بهمن 1396 - 5:29:03 PM
ایسنا - ورزشی
سپاهان نیوز - رییس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان گفت: تمام ظرفیت هیئت از جمله خودروهای آفرود و موتورهای کراس و تریل برای اعزام به محل حادثه سقوط هواپیما آماده خدمت رسانی هستند.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، احمد بازوبندی اظهار کرد: کمیته‌های آفرود، کراس و تریل منتظر اعلام کمک دستگاهای ذیربط برای اعزام و کمک رسانی به مناطق صعب العبور حادثه سقوط هواپیما هستند.
وی خاطر نشان کرد: در سنوات گذشته کمیته آفرود استان با تعداد قابل توجهی از اعضا با خودروهای آفرود برای کمک رسانی به مناطق زلزله زده کرمانشاه حضور پیدا کردند و جزء اولین گروه‌های امداد رسان در منطقه بودند و در حال حاضر نیز در صورت لزوم به مناطق کوه‌های دنا اعزام می‌شوند.
رییس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی گفت: طی صحبت‌های انجام شده با احمدی، رئیس امور شهرستان‌های هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان، 8 شهرستان فلاورجان، زرینشهر، گلپایگان، خمینی شهر، نجف آباد، اردستان، تیران و مبارکه، با 20 خودرو و 60 موتورسیکلت کراس و تریل آماده اعزام هستند همچنین منتظری مسئول کمیته آفرود استان خبراز آمادگی 30 دستگاه خودرو آفرود با تجهیزات کامل داده است.
کدخبرنگار:13042
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22199/بازوبندی--تمام-ظرفیت-هیئت-موتور-سواری-و-اتومبیلرانی-آماده-خدمت-رسانی-است
بستن   چاپ