پیام سپاهان
مدیرکل ورزش استان اصفهان
هیئت پزشکی کمترین پرونده را در مسائل مالی دارد
يکشنبه 29 بهمن 1396 - 8:46:38 PM
ایسنا - ورزشی
سپاهان نیوز - مدیر کل اداره ورزش و جوانان اصفهان گفت: از افرادی که منتخب مجمع هستند انتظار می‌رود که سریع تر مسیر پیشرفت را طی کنند و باعث افتخار و مباهات است که هیئت پزشکی ورزشی کمترین پرونده را در مسائل مالی داشته است.
به گزارش خبرگزاری ایسنا-منطقه اصفهان، محمد سلطان‌حسینی ظهر در مجمع سالیانه هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان اظهار کرد: بعد از برگزاری انتخابات هیئت پزشکی ورزشی اتفاقات خوبی در این هیئت رخ داد. شفافیت در مسائل مالی از جمله این اتفاقات خوب است که مورد مطالبه بازرسی فدراسیون، وزرات ورزش و اداره کل ورزش و جوانان است.
وی افزود: از افرادی که منتخب مجمع می‌شوند انتظار می‌رود که سریع تر از گذشته مسیر پیشرفت را طی کنند. باعث افتخار و مباهات است که هیئت پزشکی ورزشی کمترین پرونده را در مسائل مالی داشته است.
وی با تشکر از رییس فدراسیون پزشکی ورزشی خاطر نشان کرد: رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در طول سال سفرهای زیادی را انجام می‌دهد و فکر می‌کنم حداقل سالی 4 بار ایشان به اصفهان سفر می‌کند.
سلطان‌حسینی با تاکید بر این که یکی از وظایف هیئت پزشکی ورزشی توسعه علمی ورزش است، گفت: کلینیک بسیار خوبی برای استعدادیابی تأسیس شده است و بهترین هیئتی که می‌توانست سرپرستی این کلینیک را برعهده بگیرد هیئت پزشکی ورزشی بود. در خصوص کلینیک ورزشی وفیزیوتراپی اگر هزینه‌های درستی در امر ورزش انجام شود مصدومیت‌ها کم‌تر می‌شود والبته در صورت تجهیز این مکان به وسلیل مورد نیاز بهتر می‌توانیم ورزشکاران مصدوم را در اصفهان سرویس دهی کنیم که این مساله علاوه بر درآمد زایی بالا برای هیئت از اتلاف زمان و سرعت بخشیدن به روند درمانی ورزشکاران اصفهانی بسیار مؤثر خواهد بود.
کدخبرنگار:13091
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22223/هیئت-پزشکی-کمترین-پرونده-را-در-مسائل-مالی-دارد
بستن   چاپ