پیام سپاهان
مسیرهای ماشین رو به ارتفاعات توسط پلیس راهور مسدود است
دوشنبه 30 بهمن 1396 - 10:17:28 AM
ایسنا - اجتماعی
سپاهان نیوز - بر اساس مصوبات جلسه ستاد مدیریت بحران شب گذشته که در محل بخشداری دناکوه برگزار شد از نخستین ساعات صبح امروز اکیپ های جست‌وجو به ارتفاعات دنا اعزام شده‌اند.
به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا_منطقه اصفهان، با توجه به وسعت محدوده، اکیپ‌ها به صورت گروهی در جهات مختلف در حال پیمایش هستند و بیش از 150 کوهنورد حرفه‌ای از جمعیت هلال احمر، نیروهای ارتش و سپاه و ‌هم چنین انجمن‌های کوهنوردی در حال سعود و پیمایش دنا هستند.
مسیرهای ماشین‌رو موجود به سمت ارتفاعات توسط پلیس راهور مسدود است و تنها اکیپ‌های دارای مجوز تردد از بخشداری اجازه ورود دارند تا مشکلات روز گذشته به خاطر هجوم نیروهای مردمی رخ ندهد.
سازمان فضایی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا از درخواست این سازمان از سامانه دریافت اطلاعات بین‌المللی در مواقع بحرانی خبر داد تا با استفاده از داده‌های ماهواره‌های دیگر کشورها به جست‌وجو و کنترل از دور بپردازند.
هم چنین شرایط اب و هوایی مساعد است، اما هنوز در ارتفاعات ابر وجود دارد که امکان جست‌و‌جو رو توسط بالگرد گرفته است. تعدادی از خانواده‌های مسافران این پرواز در دامنه‌های دنا حضور پیدا کرده‌اند.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22242/مسیرهای-ماشین-رو-به-ارتفاعات-توسط-پلیس-راهور-مسدود-است
بستن   چاپ