پیام سپاهان
با افتتاح آکادمی علوم ورزشی لوافان اصفهان
شاید حلقه گمشده میان علم و ورزش پیدا شود
دوشنبه 30 بهمن 1396 - 10:59:50 AM
ایسنا
سپاهان نیوز - آکادمی علوم ورزشی "لوافان "اصفهان به همت یکی از خیران به نام ورزشیار اصفهان ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفت.
  با افتتاح آکادمی علوم ورزشی اصفهان حلقه گم شده میان علم و ورزش در اصفهان پس از سالها پیدا و باعث اتصال میان علم و ورزش شد. برای نخستین بار در اصفهان آکادمی علوم ورزشی در جوار خانه بسکتبال استان اصفهان با 1100 متر زیر بنا و با صرف هزینه 20 میلیارد ریالی توسط خانواده لوافان در سه طبقه احداث شده است.
در افتتاح این آکادمی محمدعلی شجاعی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان، محمد سلطان‌حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی نایب‌رییس شورای شهر اصفهان، مهدی مزروعی عضو شورای شهر اصفهان، غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی- ورزشی، محمد سلامتیان از خیران اصفهانی و رییس مجمع خیرین ورزش‌یار استان اصفهان، خانواده مرحوم لوافان، علی پیمان صفت مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان و جمعی از پیشکسوتان ورزش اصفهان در مراسم افتتاح آکادمی علوم ورزشی حضور داشتند.
این آکادمی که 2 سال پیش توسط خیر مرحوم حاج محمد لوافان افتتاح شد امروز با تلاش خانواده وی به بهره برداری رسید.
در این مراسم محمدعلی شجاعی (معاون توسعه اقتصادی و منابع انسانی استانداری اصفهان) تصریح کرد: اصفهان از استان‌های دیگر جلوتر است. این آکادمی از نداشته های کشور است. اگر حضور تلاشگران در بخش خصوصی و خیرین نبود اصفهان جایگاه کنونی را نداشت.
وی افزود: اصفهان یکی از مهم‌ترین قطب‌های اقتصادی کشور است و خیران زیادی در اصفهان هستند. وجود بیش از 10 هزار واحد صنعتی و 900 خیریه نشان از مردم تلاشگر اصفهان دارد.
رییس سابق فدراسیون شمشیر بازی با اشاره به فاصله موجود میان علم و اجرا گفت: در مرحله اجرا مسیر خود را می‌رود و علم مسیر خود را می‌پیماید. این آکادمی می‌تواند نقطه اتصال ورزش و علم روز دنیا باشد.
 


http://www.sepahannews.ir/fa/News/22248/شاید-حلقه-گمشده-میان-علم-و-ورزش-پیدا-شود
بستن   چاپ