پیام سپاهان
هوای سمیرم از امشب رو به پایداری نسبی می رود
دوشنبه 30 بهمن 1396 - 12:21:40 PM
ایرنا - اقتصادی
سپاهان نیوز - اصفهان- رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بر اساس پیش بینی ها انتظار می رود که هوای شهرستان سمیرم در جنوب اصفهان از دوشنبه شب به نسبت پایدار و از شدت وزش باد و بارش ها کاسته شود.
به گزارش ایرنا، هواپیمای تهران - یاسوج ساعت 8 صبح دیروز یکشنبه از فرودگاه مهرآباد تهران پرواز کرد اما حدود 55 دقیقه پس از پرواز از صفحه رادار محو شد و احتمال می رود که در منطقه پادنای شهرستان سمیرم در جنوب اصفهان سقوط کرده باشد.
شرایط جوی از جمله مه آلودگی، بارش برف و وزش باد در این منطقه کوهستانی، کار جستجو وامداد رسانی را مشکل کرده است.
حسن خدابخش روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز باد به نسبت شدید در سمیرم پیش بینی می شود اما شدت باد از بعدازظهر امروز رو به کاهشی می رود.
وی با اشاره به ابرناکی در منطقه کوهستانی سمیرم، اظهار کرد: احتمال می رود که در ارتفاعات بارش های پراکنده برف را داشته باشیم.
وی ادامه داد: شرایط جوی این منطقه از امشب تا اواسط روز چهارشنبه نسبتا پایدار خواهد شد.
خدابخش همچنین با بیان اینکه امروز شرایط ناپایداری کمتری نسبت به دیروز در استان پیش بینی می شود، گفت: هوای استان از فردا سه شنبه به سمت شرایط پایدار و وزش باد و ابرناکی کمتر می رود و دمای هوا سه تا پنج درجه کاهش می یابد.
وی با اشاره به بارندگی های 24 ساعت گذشته، افزود: فریدونشهر، خوانسار، موچه خورت و سمیرم به ترتیب با 18، 17، 10 و 5 میلیمتر، بیشترین بارش ها را در استان اصفهان داشتند.
وی گرمترین نقطه استان را چوپانان با 19 درجه و سردترین نقطه را بویین میاندشت با هشت درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام کرد.
ت/3011/ 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22257/هوای-سمیرم-از-امشب-رو-به-پایداری-نسبی-می-رود
بستن   چاپ