پیام سپاهان
مدیریت اورژانس و هلال احمر استان اصفهان پیدا شدن لاشه هواپیما را تکذیب کردند
دوشنبه 30 بهمن 1396 - 3:21:37 PM
ایرنا - اجتماعی
سپاهان نیوز - اصفهان- مدیریت مرکز اورژانس و جمعیت هلال احمر استان اصفهان پیدا شدن لاشه هواپیمای سقوط کرده متعلق به شرکت در کوهستان سمیرم را تکذیب کردند.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان به ایرنا گفت که تا این لحظه اثری از لاشه هواپیمای ساقط شده تهران - یاسوج در منطقه دنگزلو و پادنای سمیرم مشاهده نشده است.
غفور راستین که در منطقه پادنای سمیرم حضور دارد روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: از صبح تا کنون 10 سورتی پرواز به منطقه دنگزلو در دامنه رشته کوه دنا در شهرستان سمیرم داشتیم اما اثری از لاشه هواپیما مشاهده نکرده ایم.
شهریار انصاری مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان نیز در گفتگو با ایرنا اظهار کرد تا این لحظه خبری مبنی بر پیدا شدن لاشه هواپیما به ما گزارش نشده است.
خبرنگار اعزامی ایرنا به این منطقه نیز خبر پیدا شدن لاشه هواپیما را بر اساس آخرین اطلاعات و مشاهده ها، تایید نکرد.
غلامرضا قائدیها مدیر روابط عمومی استانداری اصفهان که به همراه استاندار اصفهان در منطقه احتمالی سقوط هواپیما حضور دارد پیداشدن بقایای هواپیما را تکذیب کرد.
هواپیمای مسیر تهران به یاسوج قبل از ظهر روز گذشته یکشنبه از روی صفحه رادار ناپدید شد و تلاش نیروهای امدادی برای یافتن لاشه هواپیما در محدوده شهرستان سمیرم در استان اصفهان بدون نتیجه مانده و از سرنوشت 66 سرنشین این هواپیما اطلاعی به دست نیامده است.
ت/3011/7153 / 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22284/مدیریت-اورژانس-و-هلال-احمر-استان-اصفهان-پیدا-شدن-لاشه-هواپیما--را-تکذیب-کردند
بستن   چاپ