پیام سپاهان
شیشه فروش:
تمام شیارهای شناسایی شده جست و جو شد/ شیارهای کوه به سمت سی سخت نیز در حال بررسی است
دوشنبه 30 بهمن 1396 - 3:21:40 PM
ایسنا - اجتماعی
سپاهان نیوز - مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: تمام شیارهای کوه شناسایی و بررسی و جست و جو شده است و هم چنان نیز شیارها در حال بررسی است. سعی شده تمام نقاطی که سازمان هواپیمایی کشور به صورت نقطه ای و با GPS مشخص کرده است جست و جو شود و حتی گاهی هر نقطه چندین بار جست و جو شده است.
منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان، در خصوص آخرین وضعیت جست و جو برای پیدا شدن لاشه هواپیما تهران-یاسوج اظهار کرد: همه امکانات در منطقه محیا است. همه گروه های امدادی در منطقه حضور دارند و تعداد زیادی نیز بر روی ارتفاعات هستند.
وی افزود: ارتفاع برخی از قلل منطقه به 4500 متر می رسد و جست و جوها در راتفاعات بالا هم از طریق زمینی و هم از طریق بالگرد در حال انجام است. تا کنون با پشتیبانی چهار فروند بالگرد منطقه طی 16 سورت پروازی جست و جو شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان ادامه داد: تمام شیارهای کوه شناسایی و بررسی و جست و جو شده است و هم چنان نیز شیارها در حال بررسی است. سعی شده تمام نقاطی که سازمان هواپیمایی کشور به صورت نقطه ای و با GPS مشخص کرده است جست و جو شودو حتی گاهی هر نقطه چندین بار جست و جو شده است.
شیشه فروش تصریح کرد: یک فروند بالگرد میل 17 نیز که امکان مانور بالاتری نسبت به دیگر بالگردها دارد در منطقه حاضر است و بخشی از جست و جوها توسط این بالگرد در حال اجرا است، تاکنون با وجود اینکه تمام محل های احتمالی جست و جو شده است چیزی یافت نشده است.
وی خاطرنشان کرد: شیارهای دنا به سمت استان کهکیلویه و بویر احمد و به خصوص سی سخت نیز در حال جست و جو است و امیدواریم که طی ساعات آینده بتوانیم لاشه را شناسایی کنیم.
کد خبرنگار:13023
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22285/تمام-شیارهای-شناسایی-شده-جست-و-جو-شد--شیارهای-کوه-به-سمت-سی-سخت-نیز-در-حال-بررسی-است
بستن   چاپ