پیام سپاهان
معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان:
فردا کوه دنا از سمت استان کهکیلویه و بویر احمد جست و جوی جدی خواهد شد
دوشنبه 30 بهمن 1396 - 5:50:52 PM
ایسنا - اجتماعی
سپاهان نیوز - معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان گفت: کوه دنا در سمت اصفهان تقریبا به طور کامل جست و جو شده است و همه نقاطی که سازمان هواپیمایی در اختیار ما قرار داده بر اساس مسائل علمی جست و جو شده است، هم چنان مکان هایی که امکان پالس موبایلی بود را نیز کامل جست و جو کردیم، اما تا این لحظه هیچ چیزی پیدا نشده است.
داریوش کریمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا_منطقه اصفهان اظهار کرد: هم چنان تیم های امداد و نجات در حال جست و جو هستند. بالگردها نیز به دلیل اینکه شرایط جوی دیگر مساعد نیست آخرین سورت های پروازی خود را انجام داده و فعلا پروازی ندارند تا شرایط مجددا برای پرواز بالگردها فراهم شود.
وی افزود: فردا بالگردهای بیشتری به منطقه خواهند آمد ولی باید شرایط برای پرواز آنها مساعد باشد. هم اکنون قله ها را ابرهای تیره فرا گرفته و بر روی قلل دنا بارندگی است، اما همه در حال تلاش هستند تا جست و جو به نتیجه برسد.
معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان ادامه داد: کوه دنا در سمت اصفهان تقریبا به طور کامل جست و جو شده است و همه نقاطی که سازمان هواپیمایی در اختیار ما قرار داده بر اساس مسائل علمی است جست و جو شده است، هم چنان مکان هایی که امکان پالس موبایلی بود را نیز کامل جست و جو کردیم، اما تا این لحظه هیچ چیزی پیدا نشده است.
کریمی تصریح کرد: بالگردها منطقه دنا در سمت استان اصفهان را به طور کامل جست و جو کردند و جست و جوی زمینی نیز تقریبا کامل انجام شده است. تا زمانی که شرایط جوی اجازه دهد تیم های ما جست و جو را ادامه خواهند داد.
وی خاطرنشان کرد: از فردا جست و جوی کوه دنا از سمت استان کهکیلویه و بویر احمد آغاز می شود و با تمام توان سمت دیگر کوه که در استان کهکیلویه قرار دارد را نیز جست و جو می کنیم، اما امیدواریم به نتیجه برسیم.
کد خبرنگار:13023
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22309/فردا-کوه-دنا-از-سمت-استان-کهکیلویه-و-بویر-احمد-جست-و-جوی-جدی-خواهد-شد
بستن   چاپ