پیام سپاهان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان:
امروز تمرکز خود را بر روی پرواز بالگردها گذاشته ایم/ هر احتمالی را جدی می گیریم و جست و جو می کنیم
سه شنبه 1 اسفند 1396 - 9:45:30 AM
ایسنا - اجتماعی
سپاهان نیوز - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: هر احتمالی را که اعلام کنند جدی می گیریم و جست و جو می کنیم. عکس های مجدد پهبادها شامگاه گذشته بررسی و آنالیز شد و احتمال های جدید مجدد امروز جست و جو می شوند، کما اینکه از صبح زود مجدد همه تیم ها به کوهستان بازگشته اند. 
محسن مومنی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان، اظهار کرد: امروز با توجه به وضعیت بهتر هوا تمرکز بر روی جست و جوی هوایی است و امکاناتی است که بتوانند هلی برد کنند.
وی افزود: در حال حاضر چهار بالگرد در منطقه حضور دارند که سه بالگرد عملیات انجام می دهد و یک بالگرد پشتیبان است. همچنین بالگردهای هوانیروز ارتش هم حضور دارند. بالگردهای میل 17 با ارتفاع بیشتر و بالگردهای ما به دلیل قدرت کمتر در ارتفاعات پایین تر پرواز و جست و جو می کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان ادامه داد: هر احتمالی را که اعلام کنند جدی می گیریم و جست و جو می کنیم. عکس های مجدد پهبادها شامگاه گذشته
بررسی و آنالیز شد و احتمال های جدید مجدد امروز جست و جو می شوند، کما اینکه از صبح زود مجدد همه تیم ها به کوهستان بازگشته اند. 
وی تاکید کرد: امروز با توجه به وضعیت بهتر هوا انرژی بر روی پرواز بالگرد و هلی بردها است و هرکجا آنها نقطه ای را اعلام کنند سریعا آنجا را جست و جو می کنیم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: طبق پیش بینی های هواشناسی امروز یکی از مهمترین فرصت های جست و جو است و همه تلاشمان را خواهیم کرد تا به نتیجه برسیم چراکه جبه بارش زا طبق پیش بینی ها از فردا وارد منطقه می شود.
کد خبرنگار:13023
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22363/امروز-تمرکز-خود-را-بر-روی-پرواز-بالگردها-گذاشته-ایم--هر-احتمالی-را-جدی-می-گیریم-و-جست-و-جو-می-کنیم
بستن   چاپ