پیام سپاهان
مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان :
امداد رسانی به محل سانحه سقوط هواپیما در ارتفاع 4500 متری انجام می شود
سه شنبه 1 اسفند 1396 - 2:04:48 PM
ایرنا - اجتماعی
سپاهان نیوز - اصفهان- مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: لاشه هواپیمای سقوط کرده شرکت آسمان در ارتفاع چهار هزار و 500 متری شناسایی شده و امداد رسانی در این ارتفاع انجام می شود.
منصور شیشه فروش روز سه شنبه درمنطقه کوه دنا در جمع خبرنگاران افزود: تلاش ما بر این است که عملیات امدادی با امکانات و تجهیزات به روز وحداکثر ایمنی انجام شود.
وی با تاکید بر اینکه اقدامات مهی که طی روزهای گذشته صورت گرفت امروزنتیجه داد افزود: از صبح امروز نیروهای امداد و نجات به صورت زمینی و هوایی در ارتفاعات چهارهزار و 500 متری این منطقه به جستجو پرداختند و حدود 7 بالگرد از سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی و جمعیت هلال در این عملیات حضور داشتند.
وی افزود: حضور ارتش، سپاه و جمعیت هلال احمر نتیجه داد وبا ثبت تصاویری از ارتفاع چهار هزار و 500 متری لاشه هواپیما دیده شد.
وی اظهار کرد: اولین مرحله شناسایی که جستجو بود را طی کردیم و در مرحله بعدی باهماهنگی قوه قضاییه صحنه حادثه بررسی و براساس برنامه های سازمان هوپیمایی کشور پیگیری می شود.
شیشه فروش گفت: هم اینک ستاد مدیریت بحران در جوار کوه دنا در محل حادثه تشکیل شد و با تفکیک وظایف، تیم های بالگرد، کوهنوردان تخصصی و آموزش دیده به دره عمیق محل حادثه می روند تا عملیات انجام شود.
وی تاکید کرد: سعی بر این است که در کوتاهترین زمان و با بهره گیری از فناوری روز ، نیروهای تخصصی و نیز اطلاعات هواشناسی ، عملیات امداد با حداکثر ایمنی و دقت انجام شود.
پرواز شرکت هوایی آسمان صبح یکشنبه گذشته در مسیر تهران به یاسوج به دلیل نامعلومی به یکی از قلل دنا در منطقه کوهستانی سمیرم برخورد کرد و تمامی 66 سرنشین آن جان باختند.
8114/6020 / 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22407/امداد-رسانی-به-محل-سانحه-سقوط-هواپیما-در-ارتفاع-4500-متری-انجام-می-شود
بستن   چاپ