پیام سپاهان
فرمانده کل هوانیروز ارتش:
بالگردهای هوانیروز در حال انتقال تکاوران به محل حادثه سقوط هواپیما هستند
سه شنبه 1 اسفند 1396 - 3:30:57 PM
ایرنا - اجتماعی
سپاهان نیوز - اصفهان - فرمانده کل هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی گفت: هم اینک بالگردهای هوانیروز در حال اعزام نیروهای تکاور و کوهنورد به نزدیک ترین منطقه به حادثه هستند.
امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی در گفت و گو با ایرنا افزود: تمهیدات لازم برای انتقال پیکرهای جان باختگان اندیشیده شده است و بالگردهای هوانیروز ارتش تا پایان انجام ماموریت در منطقه حاضر هستند.
وی افزود: هوانیروز ارتش به محض اطلاع از حادثه سقوط هواپیما، پس از جلسه و حسب دستور فرمانده کل ارتش در منطقه حاضر شد.
وی ادامه داد: 2فروند بالگرد هوانیروز از ابتدا در منطقه حضور یافتند و چندین بالگرد نیز به صورت آماده باش در اصفهان تدارک دیده شده بود.
فرمانده کل هوانیروز ارتش با اشاره به حضور خود از روز گذشته در منطقه، گفت: مسیر حرکت هواپیمای تهران - یاسوج بررسی شد و چندین نقطه ابهام برانگیز آن مورد شناسایی قرار گرفت.
وی با اشاره به مشخص شدن محل دقیق حادثه، گفت: روند انتقال نیروها، با همکاری و هماهنگی نیروهای بالگردی ارتش، سپاه، هلال احمر و سایر ارگان ها تسریع یافته است.
وی با اشاره به ارتفاع 13 هزار پایی کوههای منطقه و وجود یخچال ها و وضعیت ناپایدار جوی گفت: امکان انتقال اجساد تا پایان امروز وجود ندارد ولی باید منتظر نتیجه نهایی با حضور نیروهای امدادگر به محل حادثه و بررسی های آنها ماند.
هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه صبح روز یکشنبه از رادار خارج شد و در منطقه کوهستانی دنا کوه از توابع شهرستان سمیرم در جنوب اصفهان سقوط کرد.
7134/ 2093/ 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22420/بالگردهای-هوانیروز-در-حال-انتقال-تکاوران--به-محل-حادثه-سقوط-هواپیما-هستند
بستن   چاپ