پیام سپاهان
دو حادثه رانندگی در استان اصفهان 12 مصدوم برجاگذاشت
سه شنبه 1 اسفند 1396 - 4:17:52 PM
ایرنا - اجتماعی
سپاهان نیوز - اصفهان- واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند در جاده سمیرم به یاسوج موجب زخمی شدن هفت تن و برخورد یک دستگاه خودروی کراس اچ با کامیون در بزرگراه شهید دستجردی اصفهان نیز موجب زخمی شدن پنج نفر از سرنشینان این خودروها شد.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: ساعت 6 و 12 دقیقه بامداد امروز این حادثه رانندگی به اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان اعلام شد که پنج واحد امدادی به محل اعزام شدند.
دکتر غفور راستین افزود: در این حادثه پنج نفر شامل دو مرد و سه زن دچار مصدومیت شدند که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه دو نفر از مصدومان به بیمارستان کاشانی و سه نفر نیز به بیمارستان الزهرا (س) منتقل شدند.
وی درباره حادثه واژگونی خودروی سواری سمند در جاده سمیرم به یاسوج نیز گفت: در این حادثه که عصر روز گذشته اتفاق افتاد سه زن، یک مرد و سه کودک دچار مصدومیت شددند.
راستین افزود: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات درمانی اولیه، بوسیله دو واحد امدادی به بیمارستان سیدالشهدا (ع) سمیرم انتقال یافتند.
جاده سمیرم، یاسوج به طول 164 کیلومتر از جمله محورهای پرحادثه و این موضوع بویژه در فصل زمستان و در گردنه برفگیر پشته بیشتر مشهود است.
فوریت‌های پزشکی شهرستان سمیرم با برخورداری از 5 پایگاه جاده‌ای، یک شهری، یک اتاق فرمان و 14 نفر پرسنل به صورت 24 ساعته در حال ارائه خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی به مصدومان حوادث و بیماران اورژانسی است.
سمیرم در 160 کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.
ت/7135 / 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22426/دو-حادثه-رانندگی-در-استان-اصفهان-12-مصدوم-برجاگذاشت
بستن   چاپ