پیام سپاهان
فرمانده کل هوانیروز :
امکان تخلیه نیروهای امدادی و پیکرهای جانباختگان در شرایط نامساعد فعلی وجود ندارد
چهارشنبه 2 اسفند 1396 - 10:15:49 AM
ایرنا
سپاهان نیوز - اصفهان - فرمانده کل هوانیروز ارتش گفت: درحال حاضر به دلیل وضعیت نامساعد جوی امکان تخلیه نیروهای امدادی و پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی وجود ندارد.
امیر سرتیپ خلبان یوسف قربانی  با اشاره به بررسی وضعیت انتقال هوایی امدادگران و پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی هواپیمای آسمان، افزود: ساعاتی پیش به همراه فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش با یک فروند بالگرد 214 از فرودگاه یاسوج به سمت قله اصلی سانحه هوایی حرکت کردیم و تا نزدکترین نقطه به محل سانحه امکان پرواز بود ولی به علت وزش باد و ابری بودن منطقه امکان حضور در خود قله اصلی وجود نداشت.
فرمانده کل هوانیروز ارتش اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل وضعیت نامساعد جوی امکان تخلیه نیروهای امدادی و پیکرهای جانباختگان وجود ندارد.
وی اضافه کرد: البته هوانیروز ارتش تا رسیدن به نتیجه در کنار سایر نیروهای امدادی قرار دارد و ماموریت های خود را دنبال می کند.
امیر قربانی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تکاوران ارتش و نیروهای هلال احمر در نوک قله مشغول جستجوی پیکرهای جانباختگان هستند.
هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و شش خدمه صبح روز یکشنبه از رادار خارج شد و در منطقه کوهستانی دنا کوه از توابع شهرستان سمیرم در جنوب اصفهان سقوط کرد.
سمیرم در جوار دنا و زاگرس مرکزی با افزون بر پنج هزار و 200 کیلومتر مربع وسعت، 150 آبادی و روستا، چهار شهر و چهار بخش مرکزی، دناکوه، وردشت و پادنا با دارا بودن افزون بر 108 هزار نفر جمعیت در 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.
 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22462/امکان-تخلیه-نیروهای-امدادی-و-پیکرهای-جانباختگان-در-شرایط-نامساعد-فعلی-وجود-ندارد
بستن   چاپ