پیام سپاهان
آغاز نمایش فیلم های جشنواره منطقه ای سینمای جوان کاشان
شنبه 5 اسفند 1396 - 10:31:10 AM
ایرنا - فرهنگی
سپاهان نیوز - کاشان- نمایش فیلم های بخش مسابقه پنجاه و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان کاشان با حضور هنرمندانی از 10 استان روز جمعه در مجتمع سینمایی این شهر آغاز شد.
به گزارش ایرنا، نمایش 66 فیلم کوتاه از فیلمسازان استان های اصفهان، تهران، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری، قم، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی و سمنان راه یافته به بخش مسابقه جشنواره منطقه ای سینمای جوان از امروز به میزبانی کاشان آغاز شد.
پنجاه و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کاشان با حضور هنرمندانی از 10 استان در سه بخش مسابقه فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس در حال برگزاری است و بخش فیلم در سه محورمسابقه، جنبی و ویژه می باشد.
بنابر اعلام روابط عمومی جشنواره فیلم های بخش مسابقه به مدت سه روز در مجتمع سینمایی کاشان به نمایش درمی آید و برنامه روز نخست نمایش 12 فیلم داستانی، پنج مستند، 2 پویانمایی و 2 فیلم تجربی است.
بخش ویژه شامل فیلم‌هایی با نگاهی متفاوت به موضوع گردشگری و فرهنگ بومی در منطقه فرهنگی کاشان و رقابت 14 اثر بخش فیلمنامه نیز در سه محور آزاد، اقتباسی و ویژه برگزار می شود.
افتتاح نمایشگاه آثار منتخب هفته های فیلم و عکس سینمای جوان در سال های گذشته از دیگر برنامه‌های روز نخست جشنواره پنجاه و نهم در کاشان است.
جشنواره منطقه ای سینمای جوان کاشان با گشایش نمایشگاه عکس های برگزیده (42 تک عکس و مجموعه) شب گذشته در نگارخانه سهراب سپری و ملک الشعرای بهار کار خود را آغاز کرد و تا هفتم اسفند ماه ادامه دارد.
هنرمندان استان تهران با 41 اثر، اصفهان 27 اثر، استان مرکزی با 12 اثر و شهرستان کاشان با 20 اثر بیشترین حضور را در بخش رقابت این جشنواره دارند.
8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22484/آغاز-نمایش-فیلم-های-جشنواره-منطقه-ای-سینمای-جوان-کاشان
بستن   چاپ