پیام سپاهان
با توجه به نزدیکی نوروز 97
جلسه آمادگی مجتمع‌های خدماتی رفاهی مسافران نوروزی برگزار شد
شنبه 5 اسفند 1396 - 10:32:17 AM
ایسنا - اقتصادی
سپاهان نیوز - جلسه آمادگی مجتمع‌های خدماتی رفاهی جهت سفرهای نوروز 97 با حضور نماینده دستگاه‌های مختلف در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان برگزار شد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان وبه نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان محمد علی صلواتی رییس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه مجتمع‌ها به عنوان نمادی از اصفهان در ورودی شهر قرار دارند، بایستی در تمام زمینه‌ها به بهترین نحو به مسافران سرویس دهی کنند. ایمنی راه‌های منتهی به مجتمع، وضعیت مناسب نمازخانه‌ها،‌ بهداشت سالن‌های غذاخوری و سرویس‌های بهداشتی از مواردی است که بایستی بیش از گذشته مورد توجه مجتمع‌های خدماتی رفاهی و دستگاه‌های مختلف نظارتی قرار گیرد.
حمیده دهقانی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه بررسی وضعیت مناسب مجتمع‌های خدماتی رفاهی نه تنها در ایام نوروز، بلکه در ایام سال از اهمیت بالایی برخوردار است، لذا باید رسیدگی به آن‌ها به طور مستمر مورد توجه قرار گیرد تا مجتمع خدماتی رفاهی جذابیت لازم را برای استفاده مسافران داشته باشد.
وی افزود: استان اصفهان به دلیل جایگاهی که در منطقه دارد با حجم بالای مسافران نوروزی روبروست و بایستی در زمینهٔ خدمات رسانی ارزنده در مجتمع‌های خدماتی رفاهی نمونه باشد.
دهقانی ادامه داد: باید کارگروهی با محوریت استانداری و حضور تمامی دستگاه‌های مرتبط تشکیل شوند تا بازدیدهایی ازمجتمع های خدماتی رفاهی انجام گیرد و مشکلات موجود قبل از آغاز سفرهای نوروزی رفع گردد.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22543/جلسه-آمادگی-مجتمع‌های-خدماتی-رفاهی-مسافران-نوروزی-برگزار-شد
بستن   چاپ