پیام سپاهان
مربی ذوب‌آهن:
از داوری زیان دیدیم/ تمرکز بالای بازیکنان ذوب‌آهن
شنبه 5 اسفند 1396 - 10:33:04 AM
خبرگزاری مهر
سپاهان نیوز - اصفهان- مربی ذوب‌آهن گفت: ما در این فصل از اشتباهات داوری زیان‌های زیادی دیدیم و اگر نام آن‌ها را اتفاق بگذاریم، چنین اتفاقاتی برای ما زیاد رخ داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، میگوئل تکسیرا ظهر جمعه، که به جای قلعه‌نویی سرمربی ذوب‌آهن در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار این تیم با تیم پدیده مشهد در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر شرکت کرد با اشاره به باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: باشگاه و سرمربی ما برای ما قابل احترامند و ما دوبار از داوری زیان دیدیم. در بازی قبلی نیز سرمربی ما اخراج شد و ما در این مسابقه نیز متضرر هستیم.
وی درباره حواشی بازی ذوب‌آهن - سایپا که منجر به اخراج قلعه‌نویی شد، افزود: اگر رفتار و برخورد دو سرمربی را مورد بررسی قرار دهید متوجه خواهید شد که کدام یک از دستان خود و الفاظ استفاده می‌کرد و درمی‌یابید که مربی ما نباید اخراج می‌شد.
«این نخستین بار نیست که چنین اتفاقی برای ما رخ می‌دهد»، مربی ذوب‌آهن با بیان این جمله ادامه داد: اگر آن را اتفاق نام‌گذاری کنیم باید گفت این نخستین بار نیست که چنین اتفاقی برای ما رخ می‌دهد و در بازی‌ها مختلف در هر دو نیم‌فصل ما بارها از داوری متضرر شدیم.
وی از آمادگی کامل ذوب‌آهن برای دیدار مقابل سایپا سخن گفت و افزود: ما در بازی قبل به طور کامل آماده بودیم اما برخی فاکتورها دست ما نیست و بعضی کارها از کنترل ما خارج است.
تکسیرا به پایان فصل اشاره کرد و افزود: تنها 7 بازی تا پایان فصل باقی است و به نظرم در این پایان فصل باید بهترین‌ها در زمین بمانند و امیدوارم در بازی فردا نیز سه تیم بسیار خوب در زمین حاضر شوند اگرچه ما در بازی برابر پدیده، بهترین سرمربی را در کنار خود نداریم.
وی فوتبال ارزشمند را نیازمند چندین فاکتور عنوان کرد و ادامه داد: برای موفقیت یک تیم و برای یک فوتبال با ارزش لازم است بازیکنان خیلی خوب، مدیریت خیلی خوب و مربی خیلی خوب و همه عناصر خیلی خوب باشند و به همین دلیل است که ما فردا بازی بسیار دشواری را پیش رو خواهیم داشت.
مربی سبزپوشان نصف‌جهان بازی فردا را یک فینال خواند و بیان کرد: بازی فردا و همه بازی‌ها دیگر ما تا پایان فصل برای ما حکم یک فینال را دارند و در این‌باره به بازیکنان هشدارهای لازم را داده و نکات مهم و لازم را گوشزد کرده‌ایم ولی در مجموع تیمی پیروز میدان خواهد بود که انگیزه بالاتری داشت باشد و به همین خاطر ذوب‌آهن باید بسیار قوی باشد و انگیزه بسیار بالایی داشته باشد تا از سد سایپا بگذرد.
وی شرایط ذوب‌آهن را خوب توصیف کرد و افزود: خوشبختانه ما مشکل چندانی نداریم و بازیکنان ما وحدت خوبی دارند. اگرچه فشار زیادی روی تیم ماست و با سختی‌های زیادی روبرو هستیم اما این موارد طبیعی‌ است و به نظر من اگر ذهن آماده باشد، سختی و خستگی معنا ندارد.
تکسیرا از مدیرعامل و سرمربی ذوب‌آهن تشکر کرد و گفت: خوشبختانه در چنین شرایط دشواری تیم ما دو مرد بزرگ یعنی آقای قلعه‌نویی و آقای آذری را در کنار خود دارد که اگر کم‌کاری هم از جانب ما صورت گیرد، با تلاش‌های آین دو برطرف خواهد شد.
وی درباره تغییر در تاکتیک و بازیکنان تیم پدیده افزود: معمولا تیم‌هایی که تاکتیک خود را تغییر می‌دهند، بازیکنان جدید انگیزه بالایی برای اثبات خود دارند و این کار را برای ما دشوار خواهد کرد اما ما این موضوع را به خوبی به بازیکنان خود انتقال دادیم و به نظر می‌رسد ما تمرکز بالاتری نسبت به حریف داشته باشیم و امیدوارم پیروز میدان باشیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22576/از-داوری-زیان-دیدیم--تمرکز-بالای-بازیکنان-ذوب‌آهن
بستن   چاپ