پیام سپاهان
سرمربی پدیده:
بازیکنان تیم پدیده تمرکز ندارند
شنبه 5 اسفند 1396 - 10:33:05 AM
خبرگزاری مهر
سپاهان نیوز - اصفهان - سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد نداشتن تمرکز را مشکل این تیم دانست و گفت: متاسفانه در نیم‌فصل دوم تیم ما ناخواسته دچار شرایطی شد که تمرکز را از بازیکنان ما سلب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر ، رضا مهاجری ظهر جمعه در نشست خبری پیش از بازی تیمش با تیم ذوب‌آهن اصفهان پیرامون شرایط تیمش اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم با ورود مسئولان استان، شرایطی را که به ویژه در نیم‌فصل دوم گریبان‌گیر تیم ما شده، برطرف کنیم.
وی درباره کنار گذاشتن برخی بازیکنان از این تیم توضیح داد: موضوع کنار گذاشته شدن نیست. گردان مصدوم است و نمی‌تواند تیم را یاری کند و باید گفت که همیشه بازی دادن به برخی بازیکنان به سود تیم نیست.
سرمربی پدیده از بازیکنانش به دلیل حفظ اتحاد تیم تشکر کرد و ادامه داد: از تیم به دلیل حفظ اتحاد و یکدلی و تلاش و انگیزه بالایی که دارند تشکر می‌کنم. این بحث‌ها زیبنده این بازیکنان که برای تیم زحمت کشیده‌اند نیست و بهتر است به آن‌ها دامن زده نشود.
وی پیرامون بازی برابر ذوب‌آهن افزود: ذوب‌آهن موفق شد در نیم فصل دوم شرایط خود را تغییر دهد و این موضوع کار را برای ما سخت کرد و ما فردا بازی دشواری را در پیش خواهیم داشت اما بازی در برابر ذوب‌آهن برای ما ایجاد انگیزه‌ خواهد کرد.
مهاجری پدیده را دچار مشکلات مالی عنوان کرد و گفت: مشکلات مالی باشگاه تنها مربوط به یک یا 2 بازیکن نیست بلکه این مشکلات کل تیم را درگیر کرده و امیدوارم هرچه زودتر این مشکلات برطرف شوند.
وی نداشتن تمرکز کافی را دلیل مشکلات تیمش دانست و ادامه داد: ما فصل جدید را با هدف قرار گرفتن در بین 5 تیم بالای جدول آغاز کردیم و موفق شدیم در نیم‌فصل نخست به این هدف دست پیدا کنیم اما در نیم‌فصل دوم متاسفانه تیم ما ناخواسته درگیر برخی مسائل شد که تمرکز را از بازیکنان ما گرفت و این نداشتن تمرکز، تلاش بازیکنان را بی نتیجه می‌گذارد.
سرمربی پدیده با بیان اینکه هر بازی برای ما یک فرصت است، کفت: اگرچه ما قدری از هدف ابتدای فصل خود دور شدیم و شاید نتوانیم مجددا به جایگاه پایان نیم‌فصل نخست برسیم اما با اینحال هر بازی برای ما فرصتی برای کسب اعتبار است که باید به خوبی از آن استفاده کنیم.
وی با تشکر از باشگاه ذوب آهن افزود: از باشگاه ذوب‌آهن به دلیل قرار دادن امکانات لازم در اختیار پدیده تشکر می‌کنم و برای فوتبال اصفهان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم فوتبال ایران به سمت و سویی برود که تنها دغدغه همه مستطیل سبز باشد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22578/بازیکنان-تیم-پدیده-تمرکز-ندارند
بستن   چاپ