پیام سپاهان
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد:
ضرب و شتم کادر درمانی بیمارستان فارابی از سوی همراهان یک بیمار
شنبه 5 اسفند 1396 - 10:33:29 AM
خبرگزاری مهر
سپاهان نیوز - اصفهان - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: کادر درمانی بیماراستان فارابی اعم از پرستار، سوپروایزر و پزشک عصر دیروز از سوی همراهان یک بیمار فوت شده، مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

کیانوش جهانپور در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص ضرب و شتم کادر درمانی در بیمارستان فارابی اصفهان در عصر روز گذشته، اظهار داشت: در بیمارستان فارابی یک بیمار 65 ساله از شهرهای استان خوزستان در بخش روانپرشکی بستری بوده و 11 فرزند داشته است.
وی ادامه داد: بیمار مشکوک به آمبولی ریه بوده است و به بخش داخلی منتقل و کلیه اقدامات درمانی لازم انجام شده است به گونه ای که چهار ویزیت از سوی متخصصان صورت گرفت اما نهایتا به علت مشکلات جسمی بیمار دچار ایست قلبی - ریوی شد که احیا هم انجام شد اما اثربخش نبود و در نهایت بیمار فوت کرد.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: اما همراهان بعد از نتیجه بخش نبودن احیا مبادرت به ضرب و شتم پرستار، سوپروایز کردند و به تجهیزات بیمارستانی خسارت وارد کرده و آنها را منهدم کردند.
وی افزود: همچنین همراهان بیمار پزشکی که آنجا حاضر بوده را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
جهانپور تصریح کرد: هرچند وضعیت عمومی کادر درمان خوب است و اگرچه موارد نادر است اما در صورت تکرار اگر با این موارد برخورد قانونی نشود اخلال در امر درمان به وجود خواهد آمد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/22598/ضرب-و-شتم-کادر-درمانی-بیمارستان-فارابی-از-سوی-همراهان-یک-بیمار
بستن   چاپ